به گزارش پارس به نقل از فارس وحید شمسایی در خصوص شرایط تیم فوتسال تأسیسات دریایی اظهار داشت: ما تمرینات خود را چندین روز است آغاز کرده‌ایم اما متأسفانه یک مسئله در فوتسال ما وجود دارد که وقتی لیگ به پایان می‌رسد بازیکنان می‌خورند و می‌خوابند در حالی که خود من به هیچ عنوان این گونه نبودم. همین مسئله باعث می‌شود تا بدن بازیکن آماده نباشد و باید حالا هفته‌ها تلاش کنیم تا بتوانیم بدن آنها را آماده کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون بازیکنان با 5 تا 10 درصد آمادگی در تمرینات حاضر شده‌اند اگر بازیکن حرفه‌ای است چرا باید در این مدت استراحت کند که حالا بخواهیم کار را از صفر شروع کنیم؟! امیدوارم به هر حال هر چه زودتر بازیکنان بتوانند به شرایط ایده‌آل خود برسند همه بازیکنان را در اختیار داریم و تمرینات خود را انجام می‌دهیم. روزهای سختی پیش رو داریم اما امیدوارم بتوانیم به خوبی از آن بگذریم.

* شرایط میزبانی نمی‌تواند توجیه قهرمان نشدن باشد

سرمربی بازیکنان تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص اینکه مدیرعامل این باشگاه از شرایط به وجود آمده برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا معترض بوده و ابراز نگرانی کرده که امکان دارد قهرمانی را از دست بدهند گفت: به هر حال ما باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم ما خیلی دوست داشتیم که بازی در تهران برگزار شود اما متأسفانه سالن آزادی به والیبال اختصاص داده شده بود که همین مسئله باعث شد بازی‌های ما در اصفهان برگزار شود به هر حال ما نمی‌توانیم توجیهی بیاوریم که قهرمان نمی‌شویم باید تلاش خود را بکنیم اما این موارد هم حق طبیعی ما است که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

* یک بازیکن جلوزن می‌خواهیم

شمسایی در خصوص اینکه هیأت رئیسه مصوب کرده تأسیسات می‌تواند از بازیکن قرضی برای جام باشگاه‌های آسیا استفاده کند یادآور شد: من از کمیته فوتسال و کسانی که این تصمیم را گرفتند تشکر می‌کنم به هر حال این بازی‌ها ملی است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم موفق باشیم. ما هم در تمام نقاط زمین بازیکنان خوب و تأثیرگذاری داریم و تنها بازیکن جلو زن می‌خواهیم که اگر بتوانیم این بازیکن را جذب خواهیم کرد تاکنون به این مسئله فکر نکرده‌ام باید با کادر فنی به این جمع‌بندی برسیم که چه کسی را به تیم اضافه کنیم.

* طیبی برای بازگشت به ایران دودل است

وی در مورد اینکه آیا بازیکن چهارمی که قرار بود جذب کند انتخاب کرده گفت: من در انتخاب بازیکن چهارم وسواس زیادی به خرج می‌دهم سعی می‌کنیم که در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشیم و تا آخرین لحظات تمام بررسی‌های خود را انجام خواهیم داد. بازیکن آزاد کم است که ما بخواهیم با او مذاکره کنیم.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص اینکه آیا برای جذب حسین طیبی با او صحبت کرده یا خیر گفت: ابتدا طیبی باید وضعیت خود را مشخص کند او هنوز برای حضور در روسیه شرایطش را مشخص نکرده است وضعیت او 50-50 است هم دوست دارد در روسیه بماند و هم می‌خواهد به ایران بیاید به هر حال باید از این دو کشور یکی را انتخاب کند.

* بهترین شخص برای هدایت یک سال آینده تیم ملی خسوس است، اما نباید ناز او را بکشیم

شمسایی در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: من از روز اول یکی از منتقدان اصلی خسوس بودم. ما در جام جهانی 2012 خسوس را با حقوق ماهیانه 14 هزار دلار مشاور علی صانعی کردیم در حالی که او یک پنجم خسوس دریافت می‌کرد این بی‌حرمتی به سرمربی تیم ملی بود. خسوس رزومه بدی نداشت هر چند که 4، 5 سال از فوتسال دور بود اما انتخاب او همان‌موقع تصمیم اشتباهی بود. باید یک مربی‌ای را بیاوریم که از تیم ملی بزرگ‌تر باشد.

وی تأکید کرد: اگر کی‌روش برای تیم ملی ناز می‌کند چون از فوتبال ما بزرگ‌تر است و در دنیا شناخته شده است اما خسوس در کنار تیم ملی فوتسال ایران بزرگ شد و اینکه ناز او را بکشیم درست نیست. در هر صورت باید یک نکته را توجه داشت که در حال حاضر تنها مربی خارجی که می‌تواند به تیم ملی در یک سال آینده کمک کند خسوس است. به هر حال نباید زمان را از دست بدهیم. باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم تا بتوانیم موفق باشیم.

* برای رسیدن به نیمکت تیم ملی دست به هر کاری نمی‌زنم

شمسایی در مورد اینکه آیا با او برای تیم ملی صحبتی شده یا خیر گفت: هیچ صحبتی با من نشده است. من هر چه دارم از تیم ملی دارم اما هم‌اکنون اولویتم تاسیسات دریایی است. معتقدم باید آن قدر خوب کار کنم که به سراغم بیایند. نه به نیمکت تیم ملی چشمی دارم و نه دوست دارم خود را برای رسیدن به آن خراب کنم و دست به هر کاری بزنم.