به گزارش پارس به نقل از فارس مهدی طارمی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل الهلال عربستان  به عنوان بهترین بازیکن میدان در کنفرانس خبری پس از این بازی، شرکت کرد و گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که الهلال تیمی قدرتمندی است چون بازیکنان آنها 5، 6 سال است کنار هم بازی می کنند و در میدان  چشم بسته همدیگر را پیدا می کنند.در این بازی فقط به 100 هزار هواداران‌مان که در ورزشگاه حضور داشتند اتکا کرده بودیم و آنها نقطه قوت ما در این بازی بودند که به اندازه 200 هزار نفر تشویق‌مان کردند.

مهاجم پرسپولیس افزود: بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند. بعد از دربی واقعاً خسته بودیم اما رفتیم، جنگیدیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

طارمی در مورد شادی پس از گل خود گفت: شادی گل من در بازی مقابل النصر عربستان ارتباطی به مسائل سیاسی نداشت و فقط یک حرکت ورزشی بود. ارتباطی هم به مردم عرب و عربستانی‌ها نداشت و فقط شادی گل خودم را انجام دادم و یک حرکت کاملا ورزشی بود

وی با اشاره به برد دربی گفت: قبل از این گفته بودم با احمد نوراللهی آمده‌ایم تا طلسم شکنی کرده و دربی رفت و برگشت را ببریم و خوشبختانه در آسیا هم از گروه‌مان صعود کردیم. امیدوارم این پیروزی‌های ادامه داشته باشد.