به گزارش پارس به نقل از تسنیم محمد مایلی‌کهن درباره کلاس دانش‌افزایی مربیان فوتبال گفت: از دکتر احسانی برای برگزاری سومین دوره این کلاس‌ها تشکر می‌کنم. به شخصه تا جایی که بتوانم در این کلاس‌ها شرکت می‌کنم تا به دانش مربیگری‌ام اضافه شود. البته خیلی از موارد مطرح شده در این کلاس را می‌دانستیم اما به هر حال مروری خوبی بر بیشتر مسائل شد. به نظرم باید تعداد اینگونه کلاس‌ها بیشتر باشد تا مربیان بتوانند از دانش یکدیگر نیز استفاده کنند.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با رادیو ورزش درباره حضور مربیان تیم ملی در کلاس دانش‌افزایی عنوان کرد: من هیچکدام از اعضای کادر فنی تیم ملی را ندیدم که در کلاس نشسته باشد اما بیشتر مربیان ایرانی حضور داشتند.

مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران درباره شرایط تیم امید اظهار داشت: متأسفانه چندی قبل به گونه‌ای با تیم امید برخورد شد که انگار مال این کشور نبود. در لیست اخیر تیم ملی بزرگسالان بسیاری از بازیکنان تیم امید دعوت شده‌اند. دو ماه قبل مشاهده کردید که حضور دو بازیکن تیم بزرگسالان که در لیست تیم امید نیز حضور داشتند، چه شرایطی را ایجاد کرد. متأسفانه جو به گونه‌ای شکل گرفت که آزمون و جهانبخش نتوانستند کمک آنچنانی به تیم امید کنند.

مایلی‌کهن ادامه داد: چندی قبل جو سنگینی بر فضای فوتبال حاکم شد و گفتند که این دو بازیکن را در اختیار تیم امید قرار نمی‌دهند. حالا که بازیکنان تیم امید به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند، ما نباید آنها را در اختیار تیم بزرگسالان بگذاریم؟ باید توجه کرد که در تیم امید هر بازیکنی با هر رده سنی نمی‌تواند حضور داشته باشد و این برای لیست تیم ما محدودیت ایجاد می‌کند. به هر حال قرار بود اردویی برای امیدها در نظر گرفته شود اما با دعوت بازیکنان به تیم بزرگسالان قادر به برگزاری این اردو نخواهیم بود.

وی در پایان تصریح کرد: محمد خاکپور برنامه‌هایش را ارائه کرده و طرح بر این است که برای روزها فیفا بتوانیم اردو و بازی داشته باشیم.