به گزارش پارس به نقل از ایسنا مرتضی فنونی‌زاده ذوب‌آهن را بهترین تیم لیگ برتر دانست و گفت: این تیم در حالی در رتبه چهارم قرار گرفت که در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت و رفته‌رفته بهتر شد و به فینال جام حذفی هم صعود کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی‌های خوب احمد نوراللهی برای پرسپولیس اظهار کرد: او در عین جوانی به مانند بازیکنان با تجربه بازی می‌کند و توانسته است به تیم ملی هم دعوت شود.

وی درباره بهترین مربی لیگ برتر عنوان کرد: یحیی در حالی ذوب‌آهن را تحویل گرفت که فصل گذشته شرایط خوبی نداشت و همان طور که گفتم در بالای جدول و فینال جام حذفی حاضر است و همچنین از دانش بالایی برخوردار است.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این که استقلال ناامیدکننده‌ترین تیم لیگ برتر بود، ادامه داد: با توجه به داشتن چند بازیکن ملی‌پوش از این تیم انتظار بیشتری می‌رفت. استقلالی‌ها هم این تیم را ناامیدکننده می‌دانند.

فنونی‌زاده در پایان با تمجید از سازمان لیگ به خاطر برگزاری منظم بازی‌ها تاکید کرد: در روز آخر لیگ شاهد فوتبال پاک بودیم و همه تیم‌ها جانانه بازی کردند. از لحظ کیفی شاهد لیگ متفاوتی نسبت به گذشته نبودیم و بازی ها سرد و کسل کننده بودند.