به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین؛ منصور قنبرزاده مدیر باشگاه نفت روی خط برنامه ۹۰ رفت و با انتقاد از مسئولان برگزاری بازی اذعان کرد آنچه سبب شده تا اتفاقات تبریز رقم بخورد ، سهل انگاری مسئولان برگزاری بازی بوده است:«ما ۲ روز قبل از بازی تبریز بودیم. اتفاقاتی که افتاد ، مسئولان شهر تبریز باوری ساخته بودند که تیم قهرمان می شود ، بعد باید احتمالاتی می دادند. کارناوال های شادی آماده کرده بودند اما تمهیدات انتظامی کامل نبود. ساعت ۱۰ و ۱۲ قبل از بازی تماشاگران ریختند توی زمین و پلیس نتوانست کنترل کند و باید تخمین می زدند ته بازی بدتر شود. مسابقه ای به این مهمی چرا اسکوربرد بازی خراب بود؟ بالاترین استانداردها برای یک بازی فینال لیگ آیا رعایت شده بود؟»

او درباره اینکه چه راهی برای دانستن نتیجه بازی اصفهان داشتند ، گفت:«در اصفهان سال قبل ما از اسکوربرد می دیدیم بازی چطور است. اما اینجا این طوری نبود. متاسفانه مشکلاتی بود که این اتفاقات را رقم زد. ورزشگاه بیش از ظرفیتش جمعیت آمده بود ، پلیس هم کافی نبود و این شرایط را سخت می کرد. اطراف هم که شرایط نامناسبی داشت. مورد دیگر حضور افراد متفرقه تو زمین بود. جالب است که لیدرها در کنار زمین تماشاگران را تهییج می کردند . کجای دنیا این اتفاقات می افتد؟مدیر رسانه ای و رئیس روابط عمومی سازمان لیگ که بیسیم داشتند و بلندگوی استادیم چه کردند؟»

اما آیا این که اسکوربرد ورزشگاه قطع شده بهانه ای است برای اینکه آنها خودشان راه ارتباطی با اصفهان نداشته باشند؟«ما ۸ همراه داشتیم ، برای ما در رختکن تلویزیون بود و اینترنت هم داشتیم. دقیقه ۸۶ بازی همه بودیم که بازی اصفهان را می دیدم. گیرنده تلویزیون رختکن قطع شد. دیگر تلویزیون ها قطع شدند. چند دقیقه قبلش اینترنت هم به کلی قطع شد. قبلش اختلال بود ولی یک دفعه قطع شد و ما آمدیم کنار زمین و ارتباط مان قطع شد . دیدیم همه می گفتند بازی مساوی شده است. من نمی شناختم چه کسی بود. یکسری از دوستانی که بیسیم دست شان بود ، می گفتند بازی مساوی شده است.این دوستان احتمالا همین مسئولان برگزاری بازی بودند . ما می گفتیم چطور تو ۲ دقیقه همه چیز عوض شد اما این قدر شایعه سریع پیچید که کسی صدای ما را دیگر نمی شنید.»

او درباره اینکه خواهان تجدید بازی شده اند هم گفت:«ما گزارشی دادیم درباره این بازی ، که قبل از پایان بازی ، داور سوت را زده است. یا سوت پایان مسابقه را زده ، دلیلش را نمی دانیم چه بوده چون از نظر ما بازی ۲ دقیقه زودتر قطع شده است. این را برنامه شما هم نشان داد.ما نخواستیم بازی تکرار شود اما می گوییم به این سئوال مان جواب بدهید.»

او دوباره به فردوسی پور گفت:«شما جایی می روی رادیو می گذاری در جیبت و می روی؟ آقای سعیدی نماینده تبریز گفته موبایل ها قطع بودند،آقای شمس و کفاشیان گفتند اینترنت و موبایل قطع بود و اسکوربرد هم خاموش بود. چرا در جایگاه که مسئولان بودند و می گفتند نتیجه را می دانند ،کسی کاری نکرد ؟ چرا بلندگو نتیجه درست را اعلام نکرد؟ ای اف سی یکی از الزاماتش اسکوربرد است. چرا در ورزشگاه یادگار امام این تمهیدات دیده نشده بود؟ بازی ما با پرسپولیس در تهران را نگذاشتند در تختی باشد چون می گفتند حتما باید اسکوربرد داشته باشید. من این جمله آخرم را بگویم که یک مثلی است که می گویند یک نعلی افتاد میخی افتاد و نعلی افتاد. نعل افتاد و اسبی را انداخت، اسبی افتاد و سواری افتاد. سواری افتاد و لشگری شکست خورد و جنگی مغلوبه شد. همه این اتفاقات افتاد چون یکی در سفت کوبیدن میخ سهل انگاری کرده بود.»