به گزارش پارس به نقل از تسنیم رئیس سازمان لیگ گفت: دیدار پرسپولیس و الهلال یک بازی ملی محسوب می‌شود و هواداران استقلال به حمایت پرسپولیس بشتابند.

مهدی تاج بعد از نشست با حسین هدایتی و محمدحسین نژادفلاح در خصوص رایگان بودن دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان گفت: باید از حسین هدایتی تشکر کرد که برای دومین بار بلیت بازی پرسپولیس را برای هوادان این تیم خریداری کرد و ما طبق قانون باید رایگان شدن دیدار پرسپولیس و الهلال را به AFC اعلام کنیم.

وی ادامه داد: این موضوع باید صورت جلسه می‌شد تا به اطلاع مسئولان بلیت فروشی، یگان ویژه، نیروی انتظامی برسانیم که بازی پرسپولیس و الهلال رایگان است تا آنها اقدامات لازم را برای حضور پر شور تماشاگران در ورزشگاه انجام دهند. مسلماً رایگان شدن این بازی صد هزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی خواهد کشاند.

رئس سازمان لیگ تاکید کرد: تماشای دیدار پرسپولیس و النصر برای اولین بار برای هواداران رایگان اعلام شد و شاهد آن اتفاق خوب بودیم و لازم بود در این بازی سخت دیگر پرسپولیس این اتفاق رخ می‌داد. در بازی با بنیادکار شرکت کاشی پرسپولیس بلیت‌های بازی را برای هواداران خرید و حالا برای این بازی حسین هدایتی بلیت‌ها را خریده که لازم می‌دانم بابت این اقدام وی به عنوان رئیس سازمان لیگ از وی تشکر می‌کنم. پول بلیت‌های دو بازی قبل پرداخت شده و برای بازی فردا هم وجه آن پرداخت شد.

تاج با تاکید بر اینکه فردا تیم ملی بازی دارد و نه پرسپولیس، تصریح کرد: از تماشاگران استقلال هم می‌خواهم برای حمایت از نماینده کشورمان به ورزشگاه آزادی بیایند چرا که این مسابقه یک بازی ملی محسوب می‌شود. ضمن اینکه فردا از ساعت 2 درهای ورزشگاه آزادی به روی هواداران باز است.