به گزارش پارس به نقل از فارس ، تیم الهلال که در مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف پرسپولیس است، در ماه‌های اخیر، دچار بحران‌های متفاوتی شده است که یکی از آن‌ها، مدیریت مالی است.

تیم الهلال که معروف و ملقب به موج آبی و الزعیم است، در یک سال اخیر (دوران ریاست پرنس عبدالرحمن‌بن مساعد)، دچار 100 میلیون ریال سعودی بدهی شده است. این مقدار معادل 100 میلیارد تومان می‌شود.

اکنون هیئت مدیره باشگاه الهلال، ما‌ه‌هاست که با افراد متفاوت رایزنی می‌کنند تا یکی از آن‌ها ریاست باشگاه را بپذیرد؛ کوششی که تا کنون نتیجه‌ای در بر نداشته است.

الهلال که شصت سال سابقه دارد و پرافتخارترین باشگاه فوتبال عربستان به شمار می‌رود، در طول هر سال، بیش از 100 میلیون ریال سعودی فقط صرف خرید بازیکنان جدید و پرداخت حقوق‌های مادی آن‌ها می‌‌کند.

سامی جابر، عبدالله زبرماوی، یاسر قحطانی و محمد دعیع از شاخص‌ترین و تاریخی‌ترین بازیکنان تاریخ الهلال هستند. سامی‌الجابر در فصل پیش سرمربی این تیم بود.

این باشگاه با به دست آوردن 47 جام قهرمانی پرافتخارترین باشگاه ورزشی عربستان است. شهرت این تیم، به علت داشتن هواداران پرتعداد در گستره عربستان است. ورزشگاه این تیم، ملک فهد نام دارد با بیش از 70 هزار نفر گنجایش.

این تیم 13 بار قهرمان لیگ حرفه‌ای، 6 بار قهرمان جام پادشاهی، 7 بار قهرمان جام ولیعهد، 7 بار قهرمان جام فدراسیون فوتبال سعودی، 2 بار قهرمان جام برندگان جام آسیا، 2 بار قهرمان جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا و 2 بار قهرمان سوپر جام باشگاه‌های آسیا شده‌است. این تیم همچنین، مقام‌هایی را در لیگ و جام و اَبَرجام باشگاه‌های کشورهای عربی، به دست آورده‌ است.

فردا ساعت 19 و 30 دقیقه،‌پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال است.