به گزارش پارس به نقل از ایرناشاگردان لوییز انریکه در جریان رقابت های هفته سی وهفتم لالیگا درورزشگاه ویسنته کالدرون میهمان تیم آتلتیکو مادرید بودند و روز یکشنبه این تیم را با نتیجه یک برصفر شکست داده و عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کردند.

تنها گل پیروزی بخش تیم بارسلونا را دراین دیدار لیونل مسی دردقیقه 65 و در یک همکاری تیمی با پدرو به ثمر رساند و قهرمانی تیمش را رقم زد تا آنان در ورزشگاه رقیب جشن قهرمانی برپا کنند.

دردقایق ابتدایی نیمه نخست شاگردان دیگو سیمئونه تیم برتر میدان بودند ولی با درخشش کلودیو براوو سنگربان بارسلونا آنان شانسی برای گلزنی پیدا نکردند او در دفع به موقع و مهار ضربات مهاجمان آتلتیکو موفق بود و مانع از گلزنی بازیکنان این تیم شد.

پس از این بازیکنان بارسلونا توپ و میدان را دراختیار گرفتند و بازی به تعادل کشیده شد شاگردان انریکه درنیمه نخست چندین موقعیت گلزنی نیز بدست آوردند که این فرصت ها برای این تیم از دست رفت.

یاران مسی نیمه دوم را هجومی آغاز کردند وتلاش آنان بالاخره در دقیقه 65 به ثمر نشست و مسی دریک همکاری با پدرو و شوتی دقیق دروازه تیم آتلتیکو را باز کرد درادامه تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر این نتیجه بدون ثمر بود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا تیم بارسلونا با کسب این پیروزی برای بیست و سومین بار قهرمان لالیگا شود.

درسایر دیدارهای همزمان این نتایج بدست آمد:

اسپانیول یک -رئال مادرید 4

ویارئال2- مالاگا یک 

الچه 2-بیلبائو 3

دیپورتیو و لاکرونیا 2-لوانته صفر

رئال سوسیه داد صفر -گرانادا 3 

کوردوبایک -رایووالکانو 2

ختافه یک -ایبار یک 

والنسیایک -سلتاویگو یک 

سویا2-آلمریا یک 

جدول رده بندی لالیگای اسپانیا:

1-بارسلونا/ 37 بازی /93 امتیاز

2-رئال مادرید/37 بازی/89 امتیاز 

3-آتلتیکو مادرید/37 بازی/77 امتیاز