به گزارش پارس به نقل از فارس هاشم بیک‌زاده در واکنش به اظهارات شاهرخ بیانی و صحبت‌هایی که پیرامون امتناعش از حضور در زمین در دربی 80 مطرح شده است، صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: چه شده که اینقدر در مورد تو حرف و حدیث زیاد شده و سر و صدا شده؟

این را از دوستانی بپرسید که اطراف امیر قلعه‌نویی را گرفته‌اند. آقایان حرف‌هایی می‌زنند که مغز آدم سوت می‌کشد.طرف روی نیمکت ما نبوده بعد رفته به همه گفته هاشم بیک‌زاده به داخل زمین نرفته است. آخر وقتی تو روی نیمکت نیستی چطور اظهار نظر می‌کنی؟ حتما کسی به او این حرف را رسانده است.

فارس: یعنی چه کسی؟

نمی‌دانم چه کسی به بیانی گفته من نمی‌خواستم به زمین بروم اما هر کسی این کار را کرده خودش می‌داند و خدای خودش.

فارس: حالا ماجرا چه بود؟ آیا این موضوع صحت دارد که تو به قلعه‌نویی گفتی امیرخان اگر من به داخل زمین بروم ممکن است شرایط خوبی نداشته باشم و تماشاگران از تو انتقاد کنند؟

اصلا چنین موضوعی نیست. من به آقای قلعه‌نویی گفتم امیرخان حالم خوب نیست. بدنم بی‌جان است حتی همه دیدند که من 3 روز در هفته گذشته تمرین نکردم چون مسموم شده بودم. وقتی آقای قلعه‌نویی در تمرینات گفت اگر حالت خوب نیست به خانه برو من گفتم بازی مهم است و می‌خواهم کنار تیم باشم اما رفته‌اند و حرف‌ها را جور دیگری مطرح کردند.


فارس: بیانی گفته که 10 بازیکن استقلال می‌خواستند قلعه‌نویی را زمین بزنند؟

این را هم باید از خودش بپرسید نمی‌دانم چرا او این حرف را زده و بهتر است دیگر در موردش صحبت نکنم.

فارس: تو که با قلعه‌نویی مشکل نداری؟

من با امیر قلعه‌نویی مشکلی ندارم و او را دوست دارم. همه می‌دانند امیر قلعه‌نویی من را دوست دارد اما متاسفانه مشکل برخی از اطرافیان سرمربی استقلال بودند که در طول فصل ذهنیت او را خراب کردند. شاید حرف من اشتباه باشد ولی من کنار تیم بودم و این چیزها را می‌دیدم.

فارس: با هواداران استقلال چه صحبتی داری؟

دربی را که باختیم و نتوانستیم جام به دست بیاوریم و آسیایی هم نشدیم اینها همه ناراحت‌کننده است. فقط از هواداران معذرت‌خواهی می‌کنم و به آنها می‌گویم خدا شاهد است که ما دوست نداشتیم این اتفاقات بیفتد. مشکلات امسال استقلال زیاد بود و جز شرمندگی برای من و سایر بچه‌ها حرف دیگری باقی نمی‌ماند.

فارس: تکلیفت برای فصل بعد چیست؟
واقعا فکر نکردم. هنوز آن مشکل مالی‌ام حل نشده و تکلیف باشگاهم مشخص نیست. اجازه بدهید کمی زمان بگذرد ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.