به گزارش پارس ، قادر رحیم زاده درباره حاشیه های دیدار تراکتورسازی و نفت تهران اظهار داشت: ما هنوز هم نمی دانیم چه اتفاقاتی رخ داد. یک نقل قول دهان به دهان چرخید به تیم ما رسید. البته برخلاف اینکه می گویند در دقیقه ۸۸ گفته اند بازی ۲ بر ۲ شده، صحت ندارد. در اواسط وقت های اضافی بود که این خبر را به ما دادند. ما قصد داشتیم خوشحالی کنیم اما متاسفانه آن اتفاقات رخ داد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی این شایعه را به شما اطلاع داد، تاکید کرد: در آن هنگام پسر تونی اولیویرا که اخراج شده بود، از بالا شنیده موضوع را شنید و به ما اطلاع داد.
 
مربی تراکتورسازی همچنین گفت: بعد از سوت پایان بازی، من مدام در کنار تونی بودم. او داشت خوشحالی می کرد اما بعد از اینکه گفتند بازی را سپاهان برده، تونی تحت فشار شدید مردم قرار گرفت و چهره اش به آن صورت که در عکس ها دیدید در آمد. تونی واقعا در آن لحظات اذیت شد. جمعیت به قدری به او فشار آوردند که داشت خفه می شد.
 
رحیم زاده در پایان افزود: هنوز هم در شوک هستیم. با برنامه ریزی قبلی تیم ما را زمین زدند و نگذاشتند به قهرمانی برسیم. واقعا از این بابت متاسفم واز هواداران هم عذرخواهی می کنم.