به گزارش پارس به نقل از فارس ، حسنی خو مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان به پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: حساسیت زیاد روز آخر لیگ برتر فوتبال هم موجب جذابیت زیاد آن شد هم برخی حواشی را دامن زد که ریشه آنها از جمله بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران است.

مشاور وزیر ورزش وجوانان که برای تماشای بازی تراکتور و نفت به ورزشگاه یادگار امام تبریز رفته بود اضافه کرد: تراکتور در خانه میزبان نفت تهران بود و استقبال گسترده و دور از انتظار مردم ورزش دوست تبریز از این بازی برای برگزار کنندگان قابل پیش بینی نبود.

حسنی خو ادامه داد: اینکه گفته می شود اعلام نتیجه اشتباه در ورزشگاه و اعلام آن به کادر فنی تیم تراکتورسازی با برنامه ریزی و ناشی از تبانی بوده صحت ندارد و اگر کسی مدرک مستندی دارد حتما برای برخورد با متخلفان ارائه کند.

وی افزود: قطعی تلفن ها، موبایل، شبکه ارتباطی و از جمله پخش تلویزیونی در ورزشگاه بعد از بررسی ما با حضور مسئولان استان و باشگاه تراکتورسازی تبریز به اثبات نرسید و تنها یک مسابقه با مسایل فنی مربوط به آن در میدان اتفاق افتاده است.

حسنی خو از مدیران فوتبال دو باشگاه نفت و تراکتورسازی خواست با آرامش دادن به هواداران خود فرصت سوءاستفاده از جریان های ضد نظام و کشور را از آنها بگیرند و اگر مستندی دارند برای بررسی در اختیار سازمان لیگ قرار دهند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم تراکتورسازی به داوری بازی هم اعتراض دارد که بررسی این موارد با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر است و امیدوارم زودتر برای پاسخگویی به هواداران و طرفداران این تیمها و همینطور رسانه ها اقدام کنند.