به گزارش پارس به نقل از کاپ امیر قلعه نویی درباره نتایج ضعیف استقلال در فصل جاری اظهار داشت:قبل از هر چیز به سپاهان و حسین فرکی بابت قهرمانی در لیگ برتر تبریک می گویم.این تیم به نظر من لیاقت قهرمانی داشت.از طرفداران استقلال بار دیگر عذرخواهی می کنم.مسولیت همه نتایج را برعهده می گیرم.
وی ادامه داد:من فقط به نیم فصل اشاره می کنم.وقتی در نیم فصل مشکلات تیم را دیدم و  به باشگاه گفتم چه بازیکنانی را بگیریم و چه نگیریم.ما  بابک حاتمی را می خواستیم.بعد خواهان حضور مسلمان شدم که بار کرار کم شود و کیفیتش بالا برود.به همین سادگی این موضوع را برای باشگاه تشریح کردم.آن زمان افشارزاده نبود و توفیقی بود که به توفیقی گفتم.دوستان می گویند ما پول نداشتیم.این بحث به نیم فصل مربوط است.با این وجود اگر افشارزاده به این حرف های من پاسخ بدهد برخی حرف ها که مربوط به اول فصل است را بیان می کنم.
سرمربی استقلال درباره وضعیت هاشم بیک زاده و انتقادات صورت گرفته از این بازیکن خاطرنشان کرد: سه روز است بیک زاده تمرین نکرده بود.دیروز به او گفتیم پشو گرم کن گفت نمی توانم.چند دقیقه بعد دوباره گفتیم بلند شو باز نرفت.
وی درباره اینکه آیا او آسیب دیده بود یا نه گفت:مصدوم نبود اما می گفت حالم خوب نیست.من روز پنجشنبه به دکتر تیم هم گفتم اگر بیک زاده حالش خوب نیست برود خانه اش اما  او خودش گفت می خواهم کنار تیم باشم.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: خوشحالم 6 جوان را در لیگ برتر به فوتبال ایران معرفی کردم.محسن کریمی،رمضانی،مجید حسینی و برزای 4 جوانی هستند که آینده استقلال محسوب می شوند.
قلعه نویی درباره اینکه چرا علیپور در هنگام زدن گل به استقلال خالی بود و بازیکنی کنارش نبود گفت:برزای یار مستقیم علیپور بود که او را مهار کند.به هر حال بازی دادن به جوان هزینه دارد.