به گزارش پارس به نقل از فارس، استقلال روز گذشته با نتیجه یک بر صفر دربی را واگذار کرد اما مهم‌ترین اتفاق بازی دیروز درگیری حنیف عمران‌زاده با سوشا مکانی بود که پس از پایان مسابقه رخ داد. مدافع تیم استقلال بعد از آنکه مکانی به سمت تماشاگران استقلال عدد 6 را نشان داد از کوره در رفت و در دفاع از هواداران عصبانی استقلال با دروازه‌بان پرسپولیس درگیر شد که بازیکنان در نهایت طرفین را از یکدیگر جدا کردند.

عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به اتفاقات بازی دیروز و شکست استقلال صحبت‌هایش را این گونه انجام داد.

فارس: چطور شد باز هم در دربی باختید؟

ما دوباره روی ضربات کاشته گل خوردیم. اتفاقی که امسال زیاد رخ داد. چندین موقعیت هم در جریان بازی داشتیم و می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما نشد.

فارس: روی صحبتت با مردم و طرفداران استقلال چیست؟

فقط عذرخواهی و باز هم عذرخواهی. ما باید به مردم جواب پس بدهیم و وقتی در خیابان آنها را ببینیم از آنها معذرت می‌خواهیم.

فارس: امسال چرا شرایط استقلال این گونه پیشرفت که تیم در نهایت ششم شد.

خیلی‌ چیزها دخیل بود و فقط به این اشاره کنم که همه چیز به کادر فنی و بازیکنان ربط پیدا نمی‌کرد. اول فصل اسپانسر خوب جلو آمد ولی با خصوصی‌سازی کمر تیم را شکستند. شما که می‌دانستید این تیم‌ها به همین زودی فروش نمی‌رود چرا این کار را کردید؟ لااقل همه چیز را به آخر فصل موکول می‌کردید. چه بگویم حرف زیاد است ولی در این شرایط که مردم و طرفداران استقلال ناراحت هستند بهتر است خیلی چیزها را باز نکنم.

فارس: مشکلات استقلال فقط به همین چیزها بود؟

نه. از حرف من سوءبرداشت نشود. من بازیکن به اندازه خودم مقصر هستم و این را قبول دارم. فکر می‌کنم کل تیم استقلال به این موضوع واقف باشند و اشتباهات خود را بپذیرند اما یادتان باشد مشکلات مالی، رفتن بازیکنان خوب در نیم‌فصل، عدم تزریق پول در زمان مناسب و ... باعث شد استقلال نتیجه نگیرد.

فارس: برخی از بازیکنان معتقد بودند که وقتی 8 ماه پول نگیرند نمی‌توانند روی فوتبال تمرکز کنند تو چه نظری داری؟

من نمی‌خواهم در مورد بحث پول زیاد حرف بزنم چون مردم فکر می‌کنند تمام فکر و ذکر ما این موضوع است. به خدا قسم اصلا علاقه‌ای ندارم در مورد این مسائل حرفی بزنم ولی این حرف امروز ما نبود و هفته‌ها است که صحبت از پرداخت پول و شارژ روحی بازیکنان می‌شود. شما که خبرنگار هستی به اندازه درآمدت برنامه‌ریزی می‌کنی و ما فوتبالیست‌ها به اندازه درآمدمان برنامه‌ریزی می‌کنیم. من فقط به این موضوع اشاره کنم مردم بدانند ما هر سال با استقلال قرارداد می‌بندیم و وقتی فصل تمام می‌شود فقط 20 تا 30 درصد پولمان را گرفته‌ایم و بقیه‌اش به مطالبات ما هر سال اضافه می‌شود. این را بدانید بازیکنی مثل امیرحسین صادقی، آرش برهانی و حتی خود من یک و نیم میلیارد تومان از استقلال طلبکار هستیم و این مطالبات مبالغ سال‌های گذشته است فقط این جمله را گفتم که مردم در جریان همه چیز قرار بگیرند. دیگر هم اجازه بدهید در مورد مسائل مالی حرفی نزنم و صحبتی نکنم تا در وقت مناسب به مشکلات استقلال اشاره کنم.

فارس: به آخر بازی برسیم جایی که با سوشا مکانی درگیر شدی جریان چه بود؟

اول از همه بگویم اگر حرکت من زشت بود و مردم آن را دیدند از همه عذرخواهی می‌کنم ولی من به دفاع از طرفداران تیمم این کار را انجام دادم. حرکت من اصلا قشنگ نبود و من بعد از بازی دیدم مکانی به سمت طرفداران استقلال رفت و چندین بار عدد 6 را به آنها نشان داد. طبیعی است بازی را واگذار کرده بودیم و فشار زیادی تحمل می‌کردیم. من هم به سمت مکانی رفتم و به او گفتم که این چه حرکتی است که انجام می‌دهی؟ در کل فکر کنم درگیری روی فشار عصبی طرفین اتفاق افتاد.

فارس: می‌شد این اتفاق هم نیفتد؟ درست است؟

من که توضیح دادم همه مشکل من اینجا بود که مکانی باید سمت طرفداران پرسپولیس می‌رفت و خوشحالی‌اش را در حضور آنها انجام می‌داد نه اینکه باعث شود تماشاگر ما بعد از باخت بیشتر تحریک شود. من به او گفتم دستت را ببند و دیگر عدد 6 را نشان نده.

فارس: تماشاگران استقلال هم بعد از این موضوع تشویقت کردند.

آنها به من لطف داشتند و درکشان می‌کنم که خیلی عصبی بودند. وقتی دربی را ببازی، جام نگیری و آسیایی نشوی معلوم است که باعث ناراحتی می‌شود. از قول من بنویسید خاک پای آن تماشاگرانی هستم که دیروز 90 دقیقه حرص خوردند و به نمایندگی از تمام بازیکنان از آنها عذرخواهی می‌کنم. خدا شاهد است به دنبال دعوا و حاشیه نبودم و فقط ناراحت بودم که عصبانیت آنها دو چندان می‌شود.

فارس: محسن بنگر مدعی شده استقلالی‌ها ظرفیت باخت نداشتند و شاید به نوعی به تو کنایه زده است حتی او مدعی شده عدد 4 کاذب است ولی 6 واقعیت داشته است.

بنگر نظرش را گفته و او دوست خوب من است حتی در بین دو نیمه با او کلی حرف زدم اما محسن چون خودش در آن 4 دربی و نمادی که برای استقلالی‌ها به وجود آمده حضور نداشت این حرف را زده است. من در هر 4 بازی بودم ولی بنگر نبود و شاید به خاطر این این مسائل را مطرح کرده.

فارس: به عنوان سوال پایانی فصل بعد در استقلال هستی؟

من با استقلال قرارداد دارم و اجازه بدهید چند روزی از این فصل کابوس‌وار بگذرد بعد همه چیز را مشخص می‌کنم.