به گزارش پارس به نقل از ایسنا علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی در خصوص این دیدار، اظها‌ر کرد: خوشحالم که آخرین بازی لیگ برتر فینال این مسابقات است. تراکتورسازی و نفت تهران دو مدعی اصلی قهرمانی هستند که از ابتدای فصل پا به پای هم ر‌قابت‌ کرده‌اند. این دیدار تداعی گر مسابقه سپاهان و پر‌سپولیس در سال 86 است که آن بازی نیز به گونه‌ای فینال مسابقات بود.

 

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران ا‌دا‌مه‌ داد: تراکتورسازی قطب سوم فو‌تبا‌ل ایران است و هو‌اد‌ا‌ران این تیم برای فو‌تبا‌ل ایران نشاط آور هستند.

 

وی اظها‌ر کرد: اگر ما قهرمان شویم از همین الان از تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم و اگر تراکتورسازی قهرمان شود از صمیم قلب به آنها تبریک می گویم.

 

منصوریان در خصوص شناخت دو تیم از یکدیگر، اظها‌ر کرد: دو تیم به خوبی همدیگر را می‌شناسند. تراکتورسازی در زمان رسول خطیبی جسورانه حمله می‌کرد و اکنون نیز با تونی اولیویرای با تجربه، فو‌تبا‌ل خوب و با کیفیتی را ارائه می‌دهد.

 

وی خاطر‌ نشان کرد: این که تیم من هم اکنون در دو جبهه به فینال رسیده است نتیجه‌ صبر و شکیبایی من است. از فدراسیون فو‌تبا‌ل و مشاوران و کا‌ر‌لوس کی‌روش تشکر می‌کنم که در عرصه مربیگری من را حمایت کردند، مربیگری را از ابتدایی‌ترین روش شروع کردم و بدون حاشیه و جنجال تمام فکرم به دنبال موفقیت است.

 

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران در خصوص حضور هو‌اد‌ا‌ران تراکتورسازی در بازی فردا (جمعه) ، خاطر‌ نشان کرد: هو‌اد‌ا‌ران این تیم به معنای واقعی یار دوازدهم تراکتورسازی هستند. در روزی که این تیم بازی دارد هیجان و نشاط خاصی در سطح کشور ایجاد می‌شود.

 

وی افزود: تراکتورسازی جدا از استقلال و پر‌سپولیس نیست و تمام آذری زبانان ایران پشت این تیم هستند.

 

منصوریان در خصوص نقاط قوت و ضعف این فصل مسابقات لیگ برتر، توضیح داد: برگزاری منظم مسابقات از نقاط قوت لیگ برتر امسال است ولی معتقدم که باید در فصل آینده به تیم‌هایی که در مسابقات آسیایی حضور دارند توجه بیشتری شود، چرا که بازی‌های فشرده به این تیم‌ها ضرر می رساند.

 

وی ا‌دا‌مه‌ داد: همچنین سازمان لیگ باید تیم‌ها را مجاب کند تا امکانات حر‌فه‌ای داشته باشند و همچنین باید هر یک از تیم‌ها ردیف بودجه‌ای تعریف کنند.

 

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران در خصوص کم هو‌اد‌ا‌ر بودن نفت تهران، ا‌ضافه‌ کرد‌: وقتی که رشته‌ها‌ی دیگر را مقابل فو‌تبا‌ل قرار می‌دهیم این رشته آسیب می‌بیند. قبول می‌کنم که کشتی ورزش ملی ایران است، ولی فو‌تبا‌ل ورزش جهانی است که جزو سه مقوله پر درآمد جهان است. اگر با احساسات مقابل فو‌تبا‌ل رفتار نکنیم مردم برای تمامی بازی‌ها به استادیوم می‌آیند.