به گزارش پارس به نقل از ورزش سه مدیر اجرایی سابق باشگاه استقلال تهران پیش از دربی در خصوص شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: هیچگاه در طول سالهایی که در فوتبال هستم به یاد ندارم که هم استقلال و هم پرسپولیس در شرایط نا میزانی قرار داشته باشند و هرد دو در رده های میانی جدول باشند و یک دربی بی بو و بی خاصیت را برگزار کنند. این دربی به اعتقاد تنها یک خاصیت دارد. آن ها مرهم گذاشتن بر دل هواداران. چون برد و باختش برای هیچ یک از دو تیم سود و ضرر ندارد. تنها می تواند در آخرین روز فصل هواداران تیم برنده را شاد به خانه بفرستد.

عبدالحمید رمضانی در همین باره ادامه داد: به عنوان فردی که با امیر قلعه نویی مستقیم کار کرده ام و سال های زیادی نیز با او سابقه رفاقت و دوستی دارم می خواهم از او که در حال حاضر سرمربی استقلال است دفاع کنم. متاسفم از این که می بینم هجمه ای بر علیه او ایجاد شده. آن هم درست قبل از دربی. به نظر من آن هایی که با امیر دشمنی دارند... البته با امیر که نه، بلکه با استقلال دشمنی دارند اما تظاهر به استقلالی بودن می کنند و شاید هم استقلال را فقط با خودشان و برای خودشان بخواهند، سخت در تلاشند تا جو استقلال را متلاطم کرده و حتی شرایط شکست استقلال در دربی را ایجاد کنند.این هجمه ای هم که بر علیه امیر قلعه نویی راه افتاده به همین منظور است. چون می خواهند تمرکز او را برای دربی به هم بزنند.

رمضانی در همین باره گفت: دوست دارم یکبار دیگر یاد آوری کنم که تمام قهرمانی های استقلال در لیگ برتر و نیمی از قهرمانی های سپاهان در همین لیگ با امیر قلعه نویی به دست آمده. این ها به جز قهرمانی های او در جام حذفی و نایب قهرمانی هایش در لیگ است. حالا حالا ها هم کسی به گرد پای افتخارات قلعه نویی نخواهد رسید. ضمن این که با جرات می گویم اگر هر کسی به جای قلعه نویی در این فصل مربی استقلال بود، قطعا شرایط استقلال حتی از پرسپولیس هم بدتر می شد.

وی در پایان نیز افزود: امیدوارم که این دربی به سود استقلال خاتمه پیدا کند تا دل هواداران استقلال هم شاد شود.