به گزارش پارس به نقل از ورزش سه میرهانی هاشمی در مورد اینکه برد برابر استقلال چقدر برای روحیه شان برای فینال تاثیر گذاشته گفت: صددرصد این برد تاثیر خودش را گذاشته و از لحاظ روحی روانی به ما کمک کرده. بعد از بازی با استقلال هم ریکاوری و تمرینات خوبی انجام دادیم.


مدافع سرخپوشان تبریز در مورد غیبت 3 مدافعشان در بازی فینال و اینکه این مساله مسوولیتش را سنگین می‌ کند یا خیر ادامه داد: درست است که دو، سه بازیکن خوب و تاثیرگذارمان را نداریم اما برای آنها جایگزین، انشاالله که مشکلی نداریم.

وقتی به این بازیکن گفته شد خیلی ها شانس سپاهان را برای قهرمانی بیشتر می‌ دانند اینگونه عکس العمل نشان داد: نمی‌ دانم روی چه حسابی این حرف را می‌ زنند، به نظر من تیم ما یعنی تراکتور کار را تمام می‌ کند و شانس تراکتور بیشتر است تازه بعد از ما شانس نفت بیشتر است نه سپاهان؛ چون قهرمانی دست خودمان است و اینطوری نیست که منتظر تیم های دیگر باشیم، با قدرت می‌ گویم شانس اول قهرمانی تراکتورسازی است و بس.

بازیکن تراکتورسازی درباره اینکه چه برنامه ای برای مهار گلزنان نفت‌تهران دارند گفت: در کل همه بازیکنان این تیم نشان دادند که خوب هستند و لابد همین طور است که تیمشان اینجای جدول قرار دارد و همه امتیاز با ماست و ما بخاطر تفاضل گل صدرجدولیم. نفت‌تهران بازیکنان با کیفیتی دارد و من نمی‌ توانم از این یکی، دو تا از آنها نام ببرم. ما به تیمشان احترام می‌ گذاریم.

هاشمی در پایان در مورد پوئن مثبتی به اسم هوادار که از آن برخوردار هستند افزود: نه تنها کل استادیوم یادگار امام بلکه کوه های اطراف هم پر از هوادار می‌ شود و این یک امتیاز خیلی مثبت است. صد و بیست، سی هزار هوادار می‌ آید و به ما کمک می‌ کند و انشاالله ما جام را در تبریز نگه می‌ داریم. یک بار دیگر از هوادارانی که ما را غافلگیر کردند و در دیدار با استقلال تشویقمان کردند، تشکر می‌ کنم.