به گزارش پارس به نقل از ورزش سه رییس هیئت فوتبال آذربایجان در این نشست از انجام تدابیری برای حضور پرشور بانوان تبریزی در ورزشگاهی جدا از یادگار خبر داد : 

تدابیر برای فینال لیگ 
فردا یک دیدار حساس را در شاهد خواهیم بود و تراکتور سازی با یک برد دیگر می تواند قهرمان لیگ برتر باشد و تمامی امکانات برای یک دیدار حساس مهیا شده است . اتوبوسرانی و تاکسیرانی آماده انتقال هواداران به استادیوم هستند و متاسفانه استادیوم یادگار تبریز امکانات و ورود و خروج کافی برای 100 هزار نفر را نیست و نمی توان برای آن کاری کرد ولی تلاش می کنیم هواداران بدون هیچ مشکلی این دیدار برگزار شود . متاسفانه تنها دسترسی به استادیوم فقط اتوبان کسائی هست و مترو و دیگر تجهیزاتی نداریم و البته طحی موجود است که یک اتوبان جدید در حال تاسیس هست که از پشت استادیوم یادگار خواهد گذشت و این می تواند نفس ورود و خروج استادیوم را باز کند .

اسکوروبرد برای بانوان 
برای دیدار فردا جلسات متعددی برگزار شده است و موضوعی نیز مطرح شده است که برای بانوان محترم شهر نیز چند سالن ورزشی اختصاص داده شود تا از اسکوربورد بتوانند این دیدار را تماشا کرده و از این دیدار و جشن قهرمانی لذت ببرند ولی تا به حال تصمیم نهایی گرفته نشده است و امروز تصمیم نهایی مشخص خواهد شد و احتمال اینکه در پیست دوچرخه سواری استادیوم یادگار که اسکوربورد 6 در 12 متری تهیه شده است برای بانوان مهیا شود و از آن استادیوم بتوانند این بازی را تماشا کنند .

جشن در شاهگلی و آبرسان 
برای جشن قهرمانی تراکتور تصمیم نهایی گرفته نشده است و چون ما در جلسات به نتیجه لازم نرسیدم و بعد از اینکه تیم جام را بالای سر برد دیگر هواداران در استادیوم نخواهندبود تا مراسمی برگزار شود و هواداران اتوماتیک وار راهی شاه گلی , ولیعصر و آبرسان خواهند شد تا به جشن خیابانی بپردازند و نمی توان آنها را در استادیوم نگه داشت .

انتقال ماشین سازی 
هنوز در مورد انتقال باشگاه ماشین سازی تصمیم نهایی گرفته نشده است و اینکه بخواهند اسم آن را به ماشین سازی شهرداری تبریز جایز نیست و طبق قراردادی که برای واگذاری این تیم به شهرداری امضا شده است این اجازه برای تغییر نام او داده نشده است و هر تغییر نامی باید با مجوز هئیت فوتبال باشد و ما چنین اجازه ای را نداده ایم .