به گزارش پارس به نقل از تسنیم آلوارو موراتا همچون جدال رفت تیم‌های یوونتوس و رئال‌مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دیدار برگشت دو تیم هم گلزنی کرد تا حکم حذف کهکشانی‌ها را از گردونه رقابت‌ها صادر کند. او که برای اولین بار پس از ترک رئال‌ مادرید در تابستان سال 2014 به خانه تیم قدیمی‌اش بازگشت از سوی هواداران کهکشانی‌ها «هو» شد.

موراتا در گفت‌و‌گو با شبکه اسپورت مدیاست، اظهار داشت: من بسیار خوشحالم. اول از همه می‌خواهم از هوادارانی که برای تشویق ما به ورزشگاه آمدند تشکر کنم و به آنها بگویم که در فینال ما با تمام توان‌مان خواهیم جنگید. کارمان در فینال بسیار سخت خواهد لود اما در برلین برابر بارسلونا شانس داریم. یوونتوس 12 سال است که در فینال لیگ قهرمانان حضور نداشته است اما ما می‌توانیم به پیشرفت‌مان و رویاپردازی درباره قهرمانی در این رقابت‌ها ادامه دهیم.

موراتا همچون بازی رفت پس از گشودن دروازه تیم پیشین خود، ازحاضر نشد خوشحالی کند اما به این حال در دقیقه 84 زمانی که جای خود را به فرناندو یورنته داد، از سوی هواداران رئال‌مادرید «هو» شد.

او در این خصوص گفت: شرایط برای من سخت بود. من بابت گلی که زدم خوشحالی نکردم و فقط به وظیفه‌ام عمل کردم. من بازیکن یوونتوس هستم و حقم نبود که با من اینگونه رفتار شود. گلی که زدم را به خانواده‌ام، نامزدم، مدیربرنامه‌هایم و هوادارانی که همیشه حامی‌ام بوده‌اند تقدیم می‌کنم.