به گزارش پارس به نقل از تسنیم جرارد پیکه امیدوار است رئال‌مادرید امشب (چهار‌شنبه) در دومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق به شکست و حذف یوونتوس از گردونه رقابت‌ها شود تا برای اولین بار دو تیم جدال سنتی ال‌کلاسیکو را در فینال مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا برگزار کنند.

پیکه که تیمش شب گذشته موفق شد بایرن‌مونیخ را در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله با نتیجه 5 بر 3 شکست دهد، در گفت‌و‌گو با نشریه آس اظهار داشت: حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و اولین بازی برابر دیرینه‌‌ترین رقیب‌تان در این دیدار بسیار مهیج خواهد شد. اگر رئال‌مادرید به فینال صعود کند یک اتفاق تاریخی رخ خواهد داد اما برای ما مهمترین چیز کسب سه گانه قهرمانی است. با این حال می‌دانیم در هر لحظه ممکن است اتفاقی ناخوشایند رخ دهد.

وی ادامه داد: باید ببینیم این هفته اعتصاب لغو می‌شود و ما می‌توانیم برابر اتلتیکومادرید به میدان برویم یا خیر. همه چیز خیلی خوب به نظر می‌رسد و ما باید گام آخر را هم درست برداریم. تا الان ما همه چیز را را درست انجام داده‌ایم اما حالا وقت بردن جام‌هاست.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال و اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای اسپانیا، دو هفته پایانی لالیگا به دلیل اعتصاب برای اعتراض به نحوه توزیع درآمدهای حاصل از حق پخش تلویزیونی بازی‌های لالیگا، در موعد مقرر برگزار نخواهد شد اما در صورتی که این اعتصاب لغو شود، بارسلونا از ساعت 21:30 یکشنبه هفته آینده میهمان اتلتیکومادرید خواهد بود و در صورت کسب پیروزی در این دیدار قهرمانی‌اش را مسجل خواهد کرد.