به گزارش پارس رضا شاهرودی یکی از آن بازیکنانی است که نامش برای همیشه در دربی های استقلال و پرسپولیس باقی می ماند.فارغ از اینکه او همیشه یک پای ثابت درگیری ها در دربی بود اما مالدینی پرسپولیسی ها(لقبی که هواداران به او داده بودند) با بازی های ماندگارش در ذهن هواداران سرخپوش نقش بسته.این بار هم قبل از دربی به سراغ شاهرودی رفتیم تا با او برگی از تاریخ این بازی بزرگ را ورق بزنیم.

به نظر تا به حال سابقه نداشته که دربی تا این اندازه بی اهمیت باشد.

متاسفانه این بار این اتفاق افتاده و شرایط دو تیم هم اصلا خوب نیست.اگر اشتباه نکنم برای اولین بار است که دو تیم در کورس قهرمانی نیستند.با این حال من فکر نمی کنم زیاد هم بی اهمیت باشد.شاید نتیجه بازی دو تیم نقشی در لیگ برتر نداشته باشد اما شک نداشته باشید که دربی برای هواداران دو تیم مهم است.هیچ وقت نباید فراموش کرد که نظر هواداران چه چیزی است.آنها بارها گفته اند که حاضرند تمام بازی های لیگ را ببازند اما در دربی شکست نخورند.

مثل اینکه اینقدر این حرف را زدند تا بالاخره این اتفاق افتاد.الان پرسپولیس و استقلال بیشتر بازی هایشان را باخته اند و فقط مانده دربی.

دقیقا(با خنده).به امید خدا حالا که این اتفاق افتاده است پرسپولیس برنده دربی می شود.استقلال رقیب دیرینه ماست و اهمیتی ندارد که دو تیم در جدول رده بندی در چه جایگاهی قرار دارند.

اگر استقلال ببرد چطور؟

نه،آنها شرایط شان زیاد خوب نیست.

یعنی شرایط پرسپولیس خوب است؟

من بازی های دو تیم را دیده ام.استقلال شرایطش بدتر است.در بازی با تراکتورسازی که یکی از بدترین روزهایش را تجربه کرد.آنها خیلی بی نظم بازی کردند.فکر می کنم قلب دفاع استقلال نقطه ضعف این تیم است و قطعا برانکو نقشه های خوبی برای این بازی کشیده است.به نظرم هافبک های پرسپولیس اگر در این مسابقه خوب باشند می توانند بازی را در بیاورند!

جدا از خاطراتی که از دعواها و درگیری ها در ذهن مخاطبان است برای خود شاهرودی کدام بازی خاطره انگیز تر است؟

همان دربی ای که سه بر صفر استقلال را شکست دادیم.در آن بازی مهدوی کیا،بزیک و بهنام طاهرزاده سه بار دروازه استقلال را بازکردند.یکی از گل ها را که بزیک زد روی حرکت من بود.دو سه نفر را دریبل کردم و با ادموند یک و دو کردم و او در موقعیت گلزنی قرار گرفت.بازی خوبی بود.هم پر گل بود و هم اینکه استقلال را شکست دادیم.

وقتی گفتید دو سه نفر را دریبل کردید یاد ابراهیم تهامی افتادیم.او هم گفته بود 7- 8 نفر را دریبل کرده...

نه،من سه نفر را دریبل کردم.تعدادشان زیاد نبود.

امروز روزنامه خبر ورزشی گفت و گویی با علی اکبریان کار کرده است.عکس که برای این گفت و گو انتخاب کرده اند عکس شما و اکبریان است.

بنده خدا در زندان است.امیدوارم گره از مشکلاتش باز شود.

در این عکس اکبریان شما را دریبل کرده است.

مگر اینکه در عکس بتواند من را دریبل کند! اکبریان از زندان به من و افشین پیروانی زنگ می زند.متاسفانه یک سری از دوستان که تریلی اسمشان را نمی کشد قول هایی به این بنده خدا دادند که هیچ کدامشان عملی نشد.من از این دوستان می خواهم یا قول ندهید یا اگر قولی می دهید به آن عمل کنید.از پیشکسوتان عزیز می خواهم او را سر کار نگذارند.متاسفانه کسی دیگر دنبال کار او را نمی گیرد.

خود شما به ملاقاتش می روید؟

آخرین بار دو سال پیش بود که دیدمش.اما زنگ می زند و با هم در ارتباط هستیم.

حرف خاصی به شما زده؟

بالاخره در زندان شرایط خوبی ندارد.