به گزارش پارس به نقل از تسنیم محمد رویانیان در مورد گروگان گرفته شدن پسر دکتر سودی که روز گذشته اتفاق افتاد و البته آزادی گروگان اظهار داشت: گروگان‌گیران درخواست 100 هزار دلار پول از خانواده دکتر سودی را داشتند اما خوشبختانه با رشادت نیروی‌های انتظامی و اطلاعاتی مسئله به خوبی و خوشی تمام شد.

وی ادامه داد:‌ یک مأمور کم سن و سال مسئول این پرونده بود و نمی‌دانید چطور قهرمانانه با این موضوع برخورد کرد. به نظر من قهرمانان واقعی این افراد هستند نه چند فوتبالیستی که هر روز در روزنامه‌ها عکس‌شان چاپ می‌شود.
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: قهرمانان واقعی کشور و شهر ما افرادی هستند که کمتر از 10 ساعت در شهر بزرگی مانند تهران می‌توانند چند گروگانگیر را شناسایی و دستگیر کنند، آن هم افرادی که مسلح و خطرناک هستند. عملیاتی که پلیس برای این پرونده اجرا کرد بسیار پیچیده بود. واقعاً شیر مادر حلال‌شان باشد.
رویانیان تصریح کرد: آنهایی که برای امنیت ما جان‌شان را کف دست‌شان می‌گیرند در کنار شهدا قهرمانان واقعی ما هستند. این افراد بر خلاف فوتبالیست‌ها ادعای قرارداد میلیادری ندارند البته من قصد بی‌احترامی به فوتبالیست‌ها را ندارم چون دیدم که در میان آنها قهرمانان و پهلوانان واقعی حضور دارند.