به گزارش پارس به نقل از فارس دیشب و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ورزشگاه آلیانس آرنا با حضور 75 هزار نفر، شاهد حذف بایرن‌مونیخ بود. در این دیدار بایرن برد اما به علت تفاضل گل پیش آمده از مجموع بازی‌های رفت و برگشت، از راه‌یابی به مرحله فینال، بازماند.

پس از این دیدار، انریکه که بارسلونا را به هشتمین فینال اروپایی تاریخش رساند، از رقابت تیمش با بایرن به عنوان تجربه‌ای عصبی‌- روانی و دشوار یاد کرد. او همچنین بر عملکرد درخشان بازیکنانش تاکید کرد.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا اشاره کرد: رنج بردم. من از لحظه لحظه بازی رنج بردم. دیدار سختی داشتیم.

او در رابطه با سه بازیکن گلزن اهل آمریکای جنوبی‌اش افزود: نیازی نیست که در رابطه با ویژگی‌های سه‌گانه تیم‌مان (نیمار، مسی و سوارز) سخن بگوییم. آن‌ها هم‌دیگر را به خوبی درک می‌کنند. آن‌ها با هم متحد اند و کنترل‌شان بسیار سخت می‌نماید.

انریکه تاکید کرد: ما فرصت‌های موجود را سطح‌بندی کردیم و همچنین فرصت‌های دیگری را نیز خلق کردیم. بازی خوبی داشتیم و بسیاری از اوقات، کنترل میدان و توپ را به دست گرفتیم. نیمه دوم قدری تنش‌بار بود. بازیکنان بایرن در آن‌گاه جنگیدند و تصمیم گرفتند که بازی را برگردانند. ما با بار مثبت به بایرن رفتیم و بار مثبتی نیز با خود برمی‌گردانیم.

انریکه در انتها گفت: به گل زیبایی رسیدیم. آن‌ها را مجبور کردیم که به مخاطره بیفتند. مجموعا می‌گویم که از عملکرد‌مان راضی و خشنود هستم. فقط یک بازی داریم تا به بهترین حس ممکنی که بتوانیم به آن دست یابیم، برسیم. ما باز هم باید به گلزنی فکر کنیم.