به گزارش پارس به نقل از فارس

ستار همدانی در خصوص اینکه چه تیمی دربی را برنده خواهد شد گفت: به هر حال این بازی با تمام دربی‌ها فرق می‌کند چرا که تکلیف هر دو تیم مشخص است. هر دو تیم در صورت برد یا باخت تغییر را در جدول نخواهند داشت و فکر می‌کنم این بازی برای مردم است و امیدوارم با شرایطی که عنوان کردم بتوانیم یک مسابقه دور از استرس را به نمایش بگذاریم و در نهایت با سه امتیاز بیرون بیاییم تا این برد هم پایانی باشد برای مشکلات یک فصل استقلال و هم اینکه مرهمی باشد بر درد و رنج هواداران که به واقع در یک فصل اذیت شدند.

وی ادامه داد: مطمئنم دربی را می‌بریم چون نمی‌شود همیشه بد بیاوریم و روز دربی مطمئناً روز خوشی ما خواهد بود.

همدانی تأکید کرد: همین که جایگاه دو تیم در جدول تهدید نخواهد شد و تغییری نمی‌کند به جذابیت‌های این مسابقه اضافه می کند و امیدوارم فارغ از هر مسئله‌ای، بازیکنان دو تیم فقط به یک بازی خوب فکر کنند. ضمن اینکه هواداران پرسپولیس هم مثل هواداران ما سال خوبی نداشتند و امیدوارم هر تیمی توانست این مسابقه را مدیریت کند برنده شود که امیدوارم این سه امتیاز در نهایت برای استقلال باشد.

مربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا برای حریف کری نمی‌خواند گفت: اتفاقاً لحظه‌شماری می‌کنم برای آغاز مسابقه چون مطمئنم می‌بریم و به این موضوع ایمان دارم کری این است که باید در زمین به خوبی کار کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم اینکه قبل از بازی کری بخوانیم قشنگ نیست. هر کسی ادعایی دارد باید در زمین حرفش را بزند نه بیرون از زمین.