به گزارش پارس به نقل از فارس

برانکو ایوانکوویچ پیش از شروع تمرین پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: پرسپولیس دو بازی حساس پیش رو دارد. ما با استقلال و الهلال بازی داریم و تلاش‌های یک ساله‌ ما به این دو بازی بستگی دارد. تمرینات ما برای فصل آینده هم از 30 خرداد آغاز می‌شود و در آن زمان تیم جدید شکل گرفته و کارمان را شروع می‌کنیم.

وی در مورد اینکه علی کریمی گفته اگر پرسپولیس می‌خواهد صعود کند باید الهلال را در تهران شکست دهد گفت: من هم با او موافق هستم البته اوضاع سخت است. النصر عربستان تیم قهرمان این کشور بود اما الهلال تیم بهتری است ضمن اینکه این مسابقات جدا از مسابقات لیگ است و مهم هم نیست که ما با کدام تیم بازی داریم اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید الهلال را شکست دهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیش‌بینی بینندگان برنامه نود در مورد پیروزی پرسپولیس در دربی گفت: خوشحالم که این نتایج را می‌شنوم. مردم به ما اعتقاد دارند و بازیکنان هم به کسب نتیجه مثبت اعتقاد دارند البته باید یادآوری کنم اوضاع سخت خواهد بود زیرا این مسابقه قدرت ویژه و خاصی دارد و مهم نیست که کدام تیم در چه شرایطی قرار دارد و بازیکنان در چه فرمی هستند بلکه طراوت بازیکنان در دربی برنده مسابقه را مشخص می‌‌کند.

برانکو در مورد تساوی زیاد دربی‌ها در گذشته گفت: من هرگز برای تساوی بازی نمی‌کنم من برای برد به میدان می‌روم زیرا اگر به دنبال مساوی باشیم. باید به دنبال نقشه‌کشی و حسابگری بود و در آن صورت خداوند از شما انتقام می‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برخی مربیان به دنبال تساوی بودند تا جایگاه‌شان را حفظ کنند و شما چه دیدگاهی دارید گفت: من معتقدم نمی‌توان بدون ریسک به نتیجه مثبت رسید. باید برای رسیدن به اهداف تلاش کرد.

برانکو در مورد اینکه برخی از تیم‌ها مثل پیکان به استفاده از بازیکنان ذخیره پرسپولیس معترض بودند گفت: حق با آنها نیست. من به عنوان سرمربی می‌دانم که کدام تیم آمده است و کدام بازیکن من می‌تواند در میدان حاضر شود. ما هم‌اکنون هم مشکل زیاد داریم. تعدادی از بازیکنان ما هنوز مصدوم هستند و وضعیتشان برای بازی با استقلال مشخص نیست. اکنون منتظر MRI مهرداد کفشگری هستم تا وضعیت او را بدانم. هادی نوروزی، محسن بنگر هم مصدوم هستند. خانزاده هم محروم است. علی‌ عسگر هم روز مسابقه نتوانست با ما به تبریز بیاید. من مربی واقع‌بینی هستم و می‌دانم کدام بازیکن را می‌توانم استفاده کنم. ما تیم دوم نداریم. تیم دوم ما تیم زیر 23 سال است و همه بازیکنانی که در تیم بزرگسالان پرسپولیس هستند عضو این تیم هستند.

وی در مورد اینکه ارزیابی‌اش از بازی دغاغله، جعفرپور و کمندانی در بازی با گسترش چگونه است گفت: آنها شرایط جسمانی را برای بازی داشتند. در مورد کمندانی افشین اسماعیلی‌پور و رضا خالقی فر هم نظرم مثبت است.

وی در مورد اینکه دیروز با نژادفلاح جلسه داشته و لیستی خرید به او داده است یا نه گفت: من دیروز با او ناهار خوردم. رفتیم دهکده المپیک و چهار باغ را هم دیدیم و با هم ناهار خوردیم. در راه هم همین مباحثی که گفتم با او صحبت کردم. در مورد بازی با استقلال و الهلال و اینکه تعهدات چگونه انجام شود. چه زمانی اردوی آماده‌سازی دایم. نه فرصتی نبود که من بخواهم به او اسم بازیکن بدهم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بنگر، اومانیا و علی عسگر به دربی می‌رسند یا نه گفت: خواهیم دید شرایط فعلی همین گونه است. نمی‌توانم همه چیز را اکنون به شما بگویم. می‌خواهید بگویم ترکیب تیم چیست و چطور بازی خواهیم کرد؟!

وی در مورد اینکه برای فصل آینده وضعیت بازیکنان پرسپولیس چگونه خواهد بود گفت: هنوز روی این موضوع صحبت نکرده‌ایم فعلا نیازی به این مسئله نیست. باید باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود و مالکان جدیدش مشخص شوند تا بهتر بدانیم نیازها چیست و در بخش‌های اداری و فنی و بازیکنی که بحث‌های تخصصی پیش می‌آید مشورت شود تا ما هم نظرات خودمان را بگوییم.

برانکو در مورد اینکه روز بازی با الهلال خصوصی‌سازی انجام می‌شود و این موضوع روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد یا نه گفت: خصوصی‌سازی تاثیری روی بازی بازیکنان نخواهد گذاشت اما تکلیف باشگاه باید هرچه زودتر مشخص شود و نباید همه چیز نامعلوم بماند.

وی در مورد اینکه برای نظارت در آکادمی پرسپولیس و استفاده از بازیکنان پایه در تیم بزرگسالان برنامه دارد یا نه گفت: بله برنامه دارند. اینکه از بازیکنان آکادمی استفاده کنند البته بسته به شرایط اما اکنون نه زمان این کار است نه موقعیت چنین چیزی را ایجاب می‌کند.

برانکو در مورد اینکه فصل آینده ستاره‌ای در پرسپولیس خواهیم دید یا نه گفت: همه چیز به مالک آینده باشگاه بستگی دارد. باید ببینیم مالک چه کسی است. می‌دانید که بازیکن و ستاره‌های واقعی  خیلی گران هستند هر مربی هم دوست دارد که بازیکن خوب داشته باشد. بدون بازیکن واقعی نمی‌شود نتیجه واقعی به دست آورد.