به گزارش پارس به نقل از فارس احمد نوراللهی در خصوص بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: ما سه بازی حساس پیش‌رو داریم که ابتدا باید به مصاف استقلال برویم و سپس دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال عربستان در آسیا داریم که قطعاً این بازی‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل سرمربی تیم مجبور شد به برخی بازیکنان استراحت بدهد تا آنها برای بازی‌های پیش‌رو خسته یا مصدوم نشوند.

وی ادامه داد: خود ما بازیکنان می‌دانیم که امسال فصل خوبی برای پرسپولیس نبود و آن طور که باید و شاید نتوانستیم هوادارانمان را در لیگ برتر خوشحال کنیم و به همین دلیل همه انگیزه ما این است که در دربی با یک برد خوب نتایجی که فصل جاری گرفتیم را جبران کنیم. امیدوارم هواداران به استادیوم بیایند و از ما حمایت پرشوری داشته باشند تا بتوانیم روز جمعه در دربی دست پر و سربلند از بازی بیرون بیاییم. اعتقاد دارم اگر هواداران از تیم ما حمایت کنند این شانس را خواهیم داشت که آخرین بازی لیگ را با برد پشت‌سر بگذاریم و این دقیقاً همان چیزی است که همه به دنبال آن هستیم.

بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال تیم بسیار بزرگ و پرافتخاری در آسیا است اما ما برای ادامه روند خوبی که داشتیم باید از این بازی هم برد به دست بیاوریم و در آن بازی هم منتظر صد هزار هوادار می‌مانیم تا در همین تهران کار را برای الهلال یکسره کنیم و با آرامش به عربستان برویم و امیدوارم که بتوانیم در آن بازی هم دل هوادارانمان را به دست بیاوریم.

نوراللهی در پایان در خصوص اینکه از طرف تیم ملی و فدراسیون فوتبال با وی تماس گرفته شده گفت: از طرف فدراسیون با من تماس گرفتند و از من خواستند که مدارکم را تحویل دهم و امیدوارم اگر در لیست کارلوس کی‌روش بودم بتوانم با تمرینات خوب و مناسب در افکار تاکتیکی این مربی قرار بگیرم و مطمئن هستم که کی‌روش به تمرین و توانایی هر بازیکن توجه می‌کند و امیدوارم که بتوانم به تیم ملی دعوت شوم.