به گزارش پارس به نقل از  سایت  نود سایت فدراسیون در خبر تبریک شیخ سلمان به کفاشیان، دو بار کفاشیان را در یک مقام جدید به نایب قهرمانی آسیا رسانده است.

 متن خبر را بخوانید:«شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه- رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای خطاب به علی کفاشیان نوشت: تبریک صمیمانه من را به خاطر کسب عنوان نایب قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا پذیرا بوده و همچنین از حضور شما در بیست و ششمین کنگره این کنفدراسیون که ۱۰ اردیبهشت ماه به میزبانی بحرین برگزار شد، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی در ادامه نامه افزود: باعث افتخارم است که بار دیگر ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را با اعتماد شما کسب کردم و تمام تلاش خود را برای فوتبال آسیا خواهم داشت. بدون شک با اتحاد و یکپارچگی می توانیم پتانسیل خوبی در فوتبال آسیا ایجاد کرده و بازخورد خوبی از زمین های بازی داشته باشیم.

شیخ سلمان در پایان نامه نوشت: من مشتاقانه منتظر ادامه حمایت و همکاری های شما در راستای توسعه فوتبال این قاره کهن و همچنین دیدار مجدد شما در شصت و پنجمین کنگره فیفا به میزبانی زوریخ هستم.»

البته پست نایب قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نوع خودش جالب و جدید است که می تواند حتی از سوی فدراسیون به ای اف سی پیشنهاد شود.

در هر حال ظاهرا در فدراسیون و سایت فدراسیون هنوز کسی نمی داند کفاشیان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است و آن را با نایب قهرمانی اشتباه گرفته اند که دو بار پشت سر هم اشتباه را منتشر کرده اند! دستشان درد نکند. 

امیدواریم کفاشیان یک روز جام قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا را بالای سر ببرد! مطمئنیم که می تواند! 

خبر از ساعت ۱۶:۱۶ دقیقه روی سایت رفته و حتی پس از گذشت سه ساعت هم مسئولان بخشهای مختلف فدراسیون فوتبال متوجه این گاف نشدند.