به گزارش پارس به نقل از تسنيم حسن روشن درباره شکست 4 بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر و ناکامی آبی‌پوشان در لیگ چهاردهم اظهار داشت: قول داده بودم که تا پایان فصل علیه استقلال و آقایان صحبت نکنم ولی خودشان خلف وعده کردند و عامل ناکامی تیم را به من و مرحوم ناصرحجازی ارتباط دادند. نمی‌دانم چطور از یک مُرده می‌ترسند و ژنرال و دار و دسته‌اش فکر می‌کنند او باعث شده که به این روز بیفتند.

وی افزود: نمی‌خواهم در این شرایط با صحبت‌هایم به استقلال فشار بیاورم اما برخی‌ها تصور کردند که روشن می‌خواهد جای امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده را بگیرد. زمانی این حرف‌ها علیه من مطرح شد که استقلال در صدر جدول بود و علیه تیم صحبت کرده بودم.

«کادر فنی و باشگاه به مردم دروغ گفتند». پیشکسوت تیم استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: آقایان برای بازیکنان بحث کم‌کاری را مطرح کردند تا به مردم دروغ بگویند. یکی از عوامل نیامدن تماشاگران به ورزشگاه خودشان هستند. چرا باید وضعیت تماشاگران استقلال مانند بازی روز گذشته مقابل تراکتورسازی باشد؟ چه زمانی سراغ داشتیم که شرایط تماشاگران استقلال این گونه باشد؟ آقایان! قهر تماشاگران بی‌جهت نیست. بین باشگاه تراکتورسازی و هوادارانش صمیمیت وجود دارد ولی در استقلال چنین شرایطی وجود ندارد.

روشن ادامه داد: اتفاق خاصی نیفتاده که بخواهند از شکست استقلال ناراحت باشند چون واقعیت این تیم همین است. ساختار باشگاه استقلال تنها یک ساختمان است و البته ژنرال و دار و دسته‌اش! دوره قلعه‌نویی سال گذشته تمام شده بود اما چون می‌گفتند بهترین مربی تاریخ استقلال و رکورددار گرفتن جام است، گفتیم شاید ما اشتباه می‌کنیم و یک سال دیگر مربی استقلال بماند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به خریدهای این تیم در فصل جاری تصریح کرد: بزرگترین عیب استقلال این است که بازیکنانی به خدمت گرفته است که خودی نیستند. خسرو حیدری یک سال رفت و دوباره برگشت و تنها وحید طالب‌لو از خودمان است. بازیکنان فعلی با تیم سازگار نیستند. 4 مهاجم داشتیم و به جای محمد قاضی اقدام به جذب رضا عنایتی با آن سن و سال کردیم. اگر بازیکنانی که جذب کردید، به درد نمی‌خوردند و بازی نمی‌دهید، چرا خواستید به استقلال بیایند؟ باید دید که این بازیکنان با چه واسطه‌هایی به استقلال آمده‌اند و چه پول‌هایی خرج شده است.

وی افزود: قلعه‌نویی از کارلوس کی‌روش ایراد می‌گیرد و می‌گوید او همه کاره است، در صورتی که خودش در استقلال هم همه کاره است. این افرادی که کمیته فنی را قبول ندارند، الان می‌دیدند که در صورت وجود کمیته فنی، می‌شد یقه آقایان را گرفت.

روشن در مورد دربی 80 به تسنیم گفت: بهتر است قلعه‌نویی تا دربی در استقلال بماند. در مورد ماندن یا رفتن قلعه‌نویی، کسی تصمیم‌گیرنده نیست و قلعه‌نویی رئیس باشگاه است و خودش تصمیم می‌گیرد.