به گزارش پارس به نقل از ایسنا هفته سی و پنجم لیگ ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی، لاتزیو و اینتر به مصاف هم رفتند و این دیدار با برتری دو بر یک اینتر برابر تیم 9 نفره لاتزیو به پایان رسید.

این بازی چند بازیکن اخطاری و اخراجی داشت. در این دیدار اندره کاندروا در دقیقه 8 لاتزیو میزبان را پیش انداخت و در ادامه مائوریسیو از لاتزیو به دلیل خطای خطرناک از زمین مسابقه اخراج شد و این هرنانس برزیلی بود که گل تساوی را به ثمر رساند. پس از این گل، بازی بیشتر رنگ خشونت به خود گرفت؛ چنانکه فدریکو ماکتی در دقیقه 61 روی مهاجم اینتر مرتکب خطای پنالتی شد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا لازیو 9 نفره شود ولی مائورو ایکاردی یکی از بهترین پنالتی‌زنان ایتالیا این ضربه را از دست داد.

این پایان کار نبود و هرنانس موفق شد در دقیقه 85 گل دوم خود و اینتر را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک نراتزوری به پایان برسد.

در یکی از دیدارهای برگزارشده، چزنا با قبول شکست خانگی سه بر دو در برابر ساسولو و همچنین برد خارج از خانه آتالانتا در برابر پالرمو، به سری B سقوط کرد. این تیم پس از پارما، دومین تیم این فصل است که باید فصل آینده را در دسته پایین‌تر توپ بزند. با توجه به فاصله‌ای که امروز آتالانتا به وجود آورد، انتظار می‌رود که کالیاری سومین و آخرین تیمی باشد که باید سری A را ترک کند.

تابلوی نتایج:

کیه وو 2- هلاس ورونا 2

پالرمو 2 – آتالانتا 3

چزنا 2 – ساسولو 3

اودینزه یک – سامپدوریا 4

امپولی 2 – فیورنتینا 3

پارما 2 – ناپولی 2

در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا، یوونتوس با 80 امتیاز قهرمانی خود را قطعی کرده است و تیم‌های رم، لاتزیو و ناپولی نیز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

در انتهای جدول نیز سقوط پارما و چزنا به دسته پایین‌تر قطعی شده است.