به گزارش پارس به نقل از ایسنا ملی پوش والیبال ایران در آستانه حضور در لیگ جهانی 2015 گفت: متاسفانه هنوز قول پاداش سال قبل وزارت ورزش محقق نشده و امیدوارم به عمل به وعده‌ها روحیه تیم را بالا ببرند.

شهرام محمودی اظهار کرد: یکسری از حرف ها خیلی کلیشه‌ای شده است. در 10 ماه قبل آنقدر گفته‌ایم که خودمان هم خسته شدیم. به ما یکسری قول ها داده شده بود که تا به حال عملی نشده است. نمی‌دانم چه اتفاقی می خواهد بیفتد، اما تاکنون پاداش های لیگ جهانی سال قبل را نگرفته‌ایم. وزارت ورزش و جوانان به ما قول هایی داده بود که عملی نشده است.

وی افزود: می دانیم که مسئولان پیگیر کارها هستند. حالا لیگ جهانی 1394 هم آغاز می شود. ما هنوز چشم انتظار پاداش های سال قبل هستیم. امیدواریم به قولی که دادند، عمل کنند. بازیکنان هم با روحیه مضاعفی در لیگ جهانی شرکت کنند.

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: مطمئن باشید با تمام توان در لیگ جهانی شرکت می کنیم. ما از هیچ حریفی نمی ترسیم. می رویم تا در همه بازی ها پیروز شویم. البته اصلا کار آسانی نداریم. سه تیم بسیار قدرتمند در دور مقدماتی مقابل ما هستند. بازی با این تیم ها اصلا آسان نیست. والیبال هم برد و باخت دارد. باید منطقی بازی کنیم و در مجموع امتیازهای لازم را به دست آوریم.