به گزارش پارس به نقل از تسنیم کاروان تیم پرسپولیس در حالی در هتل پارس تبریز اردو زده که هواداران این تیم استقبال چندان خوبی از سرخپوشان نداشته‌اند. این در حالی است که پرسپولیسی‌ها در سفر‌های قبلی خود به این شهر با استقبال بیشتری مواجه می‌شدند. عدم حضور چند بازیکن اصلی پرسپولیس در این اردو مزید بر علت شده که هواداران تبریزی کمتری در هتل محل اقامت سرخپوشان حضور پیدا کنند.


* کریم باقری که یک روز زودتر از کاروان پرسپولیس عازم تبریز شده بود قرار است ظهر امروز در اردوی تیمش حاضر شود. مربی پرسپولیس شب گذشته را در منزل پدری خود در تبریز گذراند.

* بازیکنان پرسپولیس ساعت 11 صبح امروز با حضور در محوطه هتل تمرینات سبکی را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام دادند و برانکو نیز صحبت‌های لازم را با شاگردانش انجام داد.

* تساوی رئال مادرید در بازی شب گذشته مقابل والنسیا نزد بازیکنان پرسپولیس سوژه شده بود و نفراتی که طرفدار بارسلونا بودند تیم محبوبشان را قهرمان لالیگا می‌دانستند. در این بین جای کریم باقری که از طرفداران سرسخت رئال مادرید است در اردو خالی بود.

* لیدرهایی که از سوی باشگاه پرسپولیس به تبریز سفر کرده‌اند در مکان دیگری مستقر بودند و اجازه حضور در محل اقامت سرخپوشان را ندارند.

دیدار برگشت گسترش فولاد و پرسپولیس ساعت 18 امروز 20 اردیبهشت ماه در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار خواهد شد.