به گزارش پارس به نقل از تسنیم برای چندمین بار در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، ایکر کاسیاس شب گذشته (شنبه) زمانی که رئال‌مادرید میزبان والنسیا بود از سوی هواداران خودی «هو» شد.

در این بازی که با تساوی 2-2 خاتمه یافت و سبب شد فاصله رئال با بارسلونای صدرنشین در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌ها به 4 امتیاز افزایش پیدا کند، شعارهای هواداران رئال علیه کاپیتان تیم‌شان پس از گل اول والنسیا که در دقیقه 20 توسط پاکو آلکاسر به ثمر رسید، آغاز شد. این گل از فاصله‌ای نزدیک به ثمر رسید و کاسیاس با وجود تأثیر نصفه و نیمه‌ای که روی ضربه آلکاسر گذاشت نتوانست مانع ورود توپ به دروازه‌اش شود.

پس از این اتفاق هواداران رئال هربار که توپ به کاسیاس می‌رسید او را هو می‌کردند حتی هنگامی که او برای زدن ضربات دروازه دورخیز می‌کرد. شدت هوی هواداران پس از گل دوم والنسیا که شش دقیقه پس از گل اول توسط خاوی فوئگو به ثمر رسید دوچندان شد تا جایی که آنها هیچ چیزی را جز اشتباهات کاسیاس 33 ساله نمی‌دیدند و این روند آنقدر ادامه داشت تا کاپیتان تیم ملی اسپانیا از کوره در رفت.

کاسیاس دست خود را به نشانه اعتراض به رفتار هواداران تیمش بلند کرد و طبق ادعای شبکه کادنا کوپه اسپانیا در همین حال رو به سمت سکوهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کرده و به هواداران رئال گفته است: «محض رضای خدا بس کنید. دیگر کافی است.»

این نخستین باری نیست که کاسیاس هدف شعارهای آزار دهنده هواداران تیمش قرار می‌‌گیرد و به همین دلیل بعید نیست در پایان فصل راه خروج از سانتیاگو برنابئو را در پیش بگیرد.