به گزارش پارس به نقل از تسنیم فرنگی‌کار وزن 71 کیلوگرم کشورمان گفت: بعد از مسابقات جهانی امسال به وزن 75 کیلو می‌روم تا در المپیک 2016 ریو حاضر باشم.

رامین طاهری در خصوص کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی دوحه اظهار داشت: رقبای خوبی را داشتم اما در نهایت با ارائه کشتی خوب توانستم به این عنوان برسم.

وی افزود: بیشتر از این خوشحال هستم که جواب اعتماد کادرفنی به نفرات جوان را دادم. تلاش زیادی کردم تا برای این مسابقات آماده شوم و در نخستن پیکاری که در رده بزرگسالان داشتم روی سکوی نخست ایستادم.

فرنگی‌کار وزن 71 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سؤال که قصد دارد در آینده در چه وزنی حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی امسال در همین وزن حضور خواهم داشت. ابتدا به دنبال آن هستم تا دوبنده تیم ملی را در وزن 71 کیلوگرم بدست آورم تا در مسابقات جهانی امسال حاضر باشم. رقیبان خوبی در ایران در این وزن دارم اما باید برای کسب دوبنده جنگید.

طاهری گفت: پس از مسابقات جهانی امسال با توجه به اینکه این وزن وزنی المپیکی نیست راهی وزن 75 کیلوگرم می‌شوم تا در المپیک نیز صاحب مدال شوم.

وی در خصوص میزبانی قطری‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: میزبانی خوبی از سوی قطری‌ها شاهد نبودیم و متاسفانه مشکلات زیادی برای برگزاری وجود داشت. مهمترین مشکل بُعد مسافت هتل تا سالن مسابقات بود که برای تیم دردسرساز شد.