به گزارش پارس به نقل از فارس جواد محجوب  در حاشیه برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی جودو اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت که وارد اردوها شدم تمرینات خوبی را پیگیری کردم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورم در کویت باشم. برای چهارمین بار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوم که تا کنون یک مدال طلا یک نقره و عنوان پنجمی را کسب کردم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم از تجربه‌های گذشته‌ام استفاده کنم تا در کویت روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم. اگر بتوانم در این رقابت‌ها مدال کسب کنم در واقع 50 درصد راه المپیک را طی کردم.

محجوب در پاسخ به این سؤال که گویا برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی انگیزه داری، آیا فکر می‌کنی در این رقابت‌ها بتوانی مدال کسب کنی،‌ گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا مدال کسب کنم. یک حریف سرسختی از کشور قزاقستان دارم که می‌خواهم هرطور شده او را شکست بدهم. البته ناگفته نماند هر وقت موهایم را از ته می تراشم انگیزه‌ام زیاد می‌شود برای کسب مدال و حالا مطمئنم که انگیزه‌ام برای رفتن به بالای سکو در کویت دو چندان است.

جودوکار سنگین‌وزن تیم ملی در ادامه گفت: وقتی راهی مسابقات می‌شوم و نمی‌توانم مدال کسب کنم خیلی ناراحت می‌شوم، چرا که مردم از ما انتظار کسب مدال دارند، حتی بعد از ناکامی‌ام در اینچئون مردم شهرم(خراسان) نیز از من ناراحت بودند. امیدوارم که در کویت با کسب مدال اتفاقات اینچئون را به فراموشی بسپارم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از کویت کارم را آغاز می‌کنم تا سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کنم. در واقع این رقابت‌ها دورخیزی است برای المپیک برزیل. مسابقات زیادی در پیش است امیدوارم خدا تن سالم بدهد تا ناکامی که در اینچئون مقابل حریف قزاقستانی داشتم را جبران کنم. شکست "ماکسیم" نماینده قزاق برایم خیلی مهم است و انگیزه زیادی برای این کار دارم. برای پیروزی راهی کویت می‌شوم و اصلاً جایزه برایم مهم نیست.