به گزارش پارس به نقل از ایسنا باشگاه ولفسبورگ 80 میلیون یورو روی "کوین دی بروین" قیمت گذاشت تا تمام مشتریان این بازیکن فراری شوند.

کوین دی بروین یکی از بهترین استعدادهای جوان در فوتبال اوپاست که خیلی راحت از چلسی جدا شد و این فصل در ولفسبورگ درخشید تا تبدیل به بهترین پاسور این رقابت ها شود.

پس از آن که دو تیم بارسلونا و بایرن تمایل خودشان را به جذب این بازیکن اعلام کردند، باشگاه ولفسبورگ 80 میلیون یورو روی دی بروین قیمت گذاشت تا دیگر هیچ تیمی فکر خرید این بازیکن را نکند.

سران باشگاه ولفسبورگ آلمان هیچ علاقه‌ای به فروش کوین دی بروین ستاره جوان و بلژیکی تیم‌شان نداشته و در پاسخ به علاقه سایر باشگاه‌ها به برترین پاسور این فصل لیگ‌های اروپایی، مبلغ 80 میلیون یورو را درخواست کرده‌اند.

پیش از این از باشگاه‌های پاری سن‌ژرمن، منچسترسیتی، بارسلونا و بایرن مونیخ به عنوان مقصدهای احتمالی این ستاره سابق باشگاه چلسی نام برده می‌شد.

این بازیکن طی این فصل در 26 دیدار برای وولفسبورگ 9 گل به ثمر رسانده و 17 پاس گل داده است. دی بروین تا سال 2019 با وولفسبورگ قرارداد دارد اما بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب او دارد. بیلد گزارش داد که بایرن حاضر است برای جذب او تا تابستان 2016 نیز صبر کند. آن ها معتقدند که اکنون دی بروین 35 میلیون پوند ارزش دارد.

رئیس باشگاه ولفسبورگ نیز درباره این بازیکن جوان خود گفت: فکر می‌کنم شانس خوبی برای نگه داشتن دی بروین داریم. او در حال حاضر تجربه بازی در یک تیم بزرگ اروپایی را دارد. به همین دلیل فکر می‌کنم بهترین تصمیم برای او ماندن در این تیم برای حداقل یک فصل دیگر است. در فصل آینده او می‌تواند در لیگ قهرمانان بازی کند و شانس قهرمانی در جام‌های مختلف را دارد. برای قهرمانی به بازیکنان درجه یک نیاز داریم و باید بگویم کوین بهترین بازیکن بوندسلیگا است. می‌توانید این مسئله را در تمام بازی‌ها ببینید. ما بسیار خوشحال هستیم که او را در تیم خود داریم و امیدواریم مدت بیشتری او را داشته باشیم.