به گزارش پارس به نقل از ورزش 11 تیم صدرنشین بارسلونا امشب از هفته سی و ششم لالیگا اسپانیا میزبان رئال سوسیداد بود و در پایان به برتری 2 بر صفر دست یافت.

در نیمه نخست حملات بارسلونا برای رسیدن به گل نتیجه ای نداشت و سباستین رولی دروازه بان سوسیداد چند بار با واکنش های خوب خود مانع از گلزنی لیونل مسی، جرداد پیکه و لوییس سوارز شد.

در دقیقه 50 سرانجام قفل دروازه میهمان که روش کاملا تدافعی را در پیش گرفته بود، شکست. ارسال لونل مسی در دهانه دروازه به نیمار رسید تا این مهاجم برزیلی با ضربه سر پیام آور شادی برای بارسلونا باشد.

در دقیقه 85، پدرو رودیگز که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود با ضربه ای آکروباتیک تور دروازه سوسیداد را به لرزه در آورد و گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند.

شاگردان لوییس انریکه با کسب این پیروزی خانگی با جمع امتیازات خود را به عدد 90 رسانده تا همچنان صدرنشین باقی بمانند. بارسلونا در دو دیدار پایانی فصل جاری به ترتیب به مصاف اتلتیکومادرید و لاکرونیا خواهد رفت.

بارسلونا در این دیدار با ترکیب کلودیو براوو، دنی آلوس، جرارد پیکه، مارک بارترا(سرخیو بوسکتس)، آدریانو، خاویر ماسکرانو، ژاوی هرناندز(آندرس اینیستا)، رافینیا(پدرو رودیگز)، نیمار، لیونل مسی و لوییس سوارز به میدان رفت.

برای رئال سوسیداد نیز، سباستین رولی، کارلوس مارتینز، اینیگو مارتینز، میکل گونزالس، دلا بیا، روبن پاردو، ژابی پریتو، برگارا، استفان گرانرو، سرخیو کانالس و کارلوس ولا(فین بوگاسون) بازی کردند.

از دقایقی دیگر تیم رده دومی رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو از والنسیا پذیرایی خواهد کرد.

بارسلونا با این نفرات بازی را آغاز کرد:

براوو، آلوس، پیکه، بارترا، آدریانو، ماسچرانو، ژاوی، رافینیا، نیمار، مسی، سوارز

سیستم:3-3-4

 

دیوید مویس این نفرات را از ابتدا به میدان فرستاد:

رولی، کارلوس مارتینز، اینیگو مارتینز، میکل گونزالس، د لا بیا، روبن پاردو، ژابی پریتو، برگارا، گرانرو، کانالس، کارلوس ولا

سیستم:1-3-2-4

 

در مهم‌ترین دیدار امشب رئال مادرید به مصاف والنسیا خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی همچنان امید‌های قهرمانی شاگردان آنچلوتی پا برجا خواهد ماند.

در جدول لالیگا بارسا با 90 امتیاز در صدر و رئال با یک بازی کمتر و 85 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.