به گزارش پارس به نقل از ورزش سه سرمربی پیکان که تیمش در کورس برای بقا در دیداری حساس برابر راه‌آهن به میدان خواهد رفت در نشست خبری حاضر شد و درباره شرایط این دیدار گفت: بازی مثل تمام بازی‌های گذشته بازی سختی در پیش خواهیم داشت. با توجه به شرایط جدول هر اتفاقی ممکن است بیفتد. این حساسیت بازی با توجه به شرایط باعث می‌شود از نظر کیفی زیاد کارایی نداشته باشد. ما برای این بازی برنامه داریم و امیدوارم بتوانیم تمرکز لازم را داشته باشیم و بتوانیم از موقعیت‌های خود به بهترین شکل استفاده کنیم.


مرفاوی ادامه داد: باید سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و از نظر روحی و روانی آماده هستیم و امیدوارم با توجه به شرایط تیم سه امتیاز بازی را ببریم.

صمد مرفاوی در ادامه درباره طلسم نبردن تیمش گفت: وقتی 15-16 هفته میبردیم و نمی‌باختیم کسی حرف نمی‌زد اما اکنون همه روی این مساله زوم کرده‌اند. امیدوارم برد به خانه ما هم بیاید و از این شرایط خارج شویم. ما همیشه تهاجمی بازی می‌کنیم و این به پتانسیل را در موقعیت‌های تیم مشاهده می‌کنید. موقعیت های زیادی را از دست داده‌ایم و سعی کردیم با حملات منظم جلو برویم و به هدفمان برسیم. تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و به برد برسیم.

وی ادامه داد: در هر بازی سه مهاجم به کار می‌بریم و با توجه به اینکه محروم و مصدومی در این بازی نداریم شرایط خوبی برای کسب امتیاز در این بازی داریم.