به گزارش پارس به نقل از تسنیم هرایر مکویان اظهار داشت: با توجه به امتیازاتی که در هفته‌های گذشته از دست دادیم، شانس قهرمانی‌مان از بین رفت و امیدمان به کسب سهمیه آسیا است. در 5 بازی اخیر که نتیجه نگرفتیم، عملکرد خوبی داشتیم. باوجود اینکه گل اول را می‌زدیم ولی یا بازی به تساوی کشیده شد یا نتیجه را واگذار کردیم.


وی افزود: امیدوارم پس از بردی که مقابل صبا بدست آوردیم، مقابل تراکتورسازی هم 3 امتیاز را کسب کنیم. تراکتورسازی برای قهرمانی تلاش می‌کند و ما نیز دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم.

مدافع استقلال در مورد حضور تماشاگران تراکتورسازی در این دیدار و عدم استقبال هواداران استقلال از دیدارهای خانگی این تیم عنوان کرد: هر چقدر تماشاگران زیاد باشند، به جذابیت بازی افزوده می‌شود و فرقی نمی‌کند که هواداران تبریزی حضور داشته باشند یا هوداران تیم‌های دیگر. هواداران‌ ما هم بدانند هدف استقلال پیروزی و کسب سهمیه آسیا است.

مکویان درباره حضور آندرانیک تیموریان در ترکیب تراکتورسازی گفت: نمی‌دانم در ایران چه اتفاقی می‌افتد ولی در دنیا انتقال بازیکن از تیمی به تیم دیگر امر عادی است. تیموریان بازیکن حرفه‌ای است که به تراکتورسازی پیوسته و ممکن است دوباره به استقلال بازگردد. رفتن آندو از استقلال و پیوستن به تیم دیگر امر طبیعی است.

وی در ادامه گفت: در خصوص بازی‌های خوبش برای استقلال و اینکه فکر تمدید قرارداد با این تیم است یا نه، تصریح کرد: برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری باید با استقلالی‌ها نشست داشته باشم و حرف‌های‌مان را بزنیم. من بازیکن حرفه‌ای هستم و پس از مصدومیت ناخواسته‌ام تلاش زیادی کردم تا در شرایط بازی قرار بگیرم. سرمربی و کادر فنی باید در مورد عملکردم نظر دهند نه من.

مدافع استقلال درباره مشکلات مالی گفت: مشکلات مالی هنوز وجود دارد و تنها بحث دیروز و امروز نیست. می‌دانم مسئولان باشکاه به دنبال برطرف کردن این مشکل هستند و امیدوارم مشکل مالی حل شود تا بازیکنان با آرامش به کارشان برسند.