به گزارش پارس به نقل از تسنیم هافبک 27 ساله سرخپوشان شهر منچستر از سرمربی پیشین شیاطین سرخ و جدیت سرمربی هلندی این تیم گفت.

لوئیز فن‌خال که در ابتدای فصل جاری با قرادادی سه ساله هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت به خاطر جدیت و پایبندی سفت و سختش به رعایت انضباط در تیم‌هایش خود مشهور است و حالا طبق گفته هافبک بلژیکی منچستریونایتد این سرمربی هلندی در اولدترافورد هم این عادت خود را ترک نکرده است.

مروان فلینی در خصوص جدیت سرمربی 63 ساله شیاطین سرخ در کار به روزنامه «میرر» انگلیس گفت: یک روز پس از تمرین وقتی 10 نفر از بازیکنان یک دقیقه برای خوردن ناهار دیر کردند فن‌خال از کوره در رفت. شاید پیش خود فکر کنید که یک دقیقه چیزی نیست ولی این عصبانیت وی برای تمرینات نبود و برای دیر رسیدن به سالن غذاخوری  بود. به هر حال این چیزها برای لوئیز خیلی مهم است.

هافبک بلژیکی شیاطین سرخ در ادامه عنوان کرد: فن‌خال چندین بار به خاطر به موقع حاضر نشدن در سالن غذاخوری بازیکنان را جریمه کرده است و این اتفاق زمانی که بازیکنان دیر در سر تمرین حاضر شوند و در بازی کارت قرمز بگیرند نیز عملی می‌شود. حتی اگر بازیکنان خطای بد انجام دهند با جریمه از سوی وی مواجه می‌شوند.

با وجود اینکه فلینی زیرنظر فن‌خال دوباره احیا شد وی در خصوص اخراج دیوید مویس در ماه آوریل 2014 از سمت سرمربیگری منچستریونایتد گفت: وقتی مویس از منچستریونایتد رفت ناراحت شدم. روزی که او اخراج شد من به سالن غذاخوری رفتم، دیدم که مویس به جای لباس ورزشی لباس رسمی به تن کرده است. او مرا به دفترش فرا خواند و داستان را برایم تعریف کرد.

وی افزود: از شنیدن خبر اخراج مویس از زبان خود او گریه‌ام گرفت و این کاملاً طبیعی است چون من هم انسانم. من 6 سال از زمانی که در اورتون بودم با مویس کار کرده بودم. او به نوعی پدر دومم بود و خیلی به من کمک کرد.