به گزارش پارس به نقل از سایت نود هواداران پرسپولیس مراقب باشند که بهانه‌ای دست کسی نیفتد.

به گزازش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ،محمود خوردبین اظهار داشت: با اینکه توسط سایت باشگاه اطلاع رسانی شده  اما شخصا از هواداران می‌خواهم ضمن حضور پرشورشان در ورزشگاه بسیار مراقب باشند بهانه‌ای ندهند که به واسطه آن پرسپولیس از بازی خانگی محروم شود.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که امروز با نماینده AFC داشتیم، خیلی جدی هشدار داده شد که اگر در بازی با بنیادکار اتفاق نامناسبی مثل انفجار نارنجک رخ دهد، این احتمال وجود دارد که شانس میزبانی را در مرحله بعد که به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود را از دست دهیم. فکر می‌کنم روی آن اتفاق جوسازی زیادی شده و حالا هم باید مراقب باشیم که این حادثه روی ندهد و هم اینکه معلوم شود تصویری که از ورزشگاه‌های ایران ساخته شده است، صحت ندارد.

سرپرست سرخپوشان خاطرنشان کرد: بعد از آن بازی که النصر هم در زمین فوتبال و هم از ناحیه حضور هواداران غافلگیر شد، حرف و حدیث‌های زیادی از ناحیه آنها مطرح شد که هواداران در جریان هستند و حالا هم جالب است که با توجه به احتمال رویارویی ما با نماینده دیگر عربستان با صعود از گروه، حساسیت‌ها اوج گرفته است. به همین دلیل از هواداران تقاضا داریم ضمن آنکه با حضور در ورزشگاه در کنار احترام به داور و دیگر عوامل بازی و تیم حریف تنها به تشویق و حمایت تیم محبوب خود می‌پردازند، بلکه برای کنترل هر اقدام مشکوکی که می‌تواند از سوی افراد ناشناس به نام هواداران پرسپولیس صورت بگیرد با مسوولان برگزاری مسابقه و نیروی انتظامی همکاری کنند تا اجازه بروز هیچ اقدامی علیه پرسپولیس داده نشود.

خوردبین گفت: بچه‌ها مصمم هستند در این بازی به پیروزی برسند و بی‌صبرانه منتظر حضور هواداران هستیم و امیدواریم با صعود از گروه و در ادامه موفقیت در مرحله حذفی، این فصل سخت را با شرایط خوبی به پایان برسانیم و آنگاه برای فصل بعد، تجدید قوا خواهیم کرد تا هم در لیگ برتر شرایط خوبی داشته باشیم و هم ادامه لیگ قهرمانان را با قدرت بیشتری پیگیری کنیم.