به گزارش پارس به نقل از ورزش سه باشگاه چلسی قصد دارد قرارداد سرمربی موفق خود "ژوزه مورینیو" را دو سال دیگر نیز تمدید کند.

ژوزه مورینیو، تابستان 2013 برای دومین بار به چلسی بازگشت. او که در مقطع اول حضورش در چلسی، این تیم را دو بار متوالی قهرمان انگلیس کرده بود، سال 2007 از این باشگاه جدا شد و پس از کسب افتخارات متعدد در اینتر و رئال مادرید، بار دیگر به جمع آبی های لندن اضافه شد. 

او فصل گذشته نتوانست چلسی را به افتخاری برساند اما در فصل جاری چند هفته زودتر چلسی را قهرمان لیگ برتر کرد . پیشتر نیز او با شکست دادن تاتنهام در فینال، چلسی را قهرمان جام اتحادیه کرده بود. 

طبق گزارش منتشر شده در گاردین، مدیران چلسی، مذاکرات اولیه با خورخه مندس، مدیر برنامه های مورینیو برای تمدید قرارداد را آغاز کرده اند. هدف، تمدید دو ساله قرارداد فعلی آقای خاص است که در صورت رسیدن به توافق، مورینیو تا سال 2019 در چلسی ماندنی خواهد شد. 

مورینیو سالانه 10 میلیون یورو به عنوان حقوق دریافت می کند و در یکی از مصاحبه های اخیر خود گفته بود که نمی خواهد چلسی را ترک کند و هدف او سال ها حضور روی نیمکت مربیگری این باشگاه است.