معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در جلسه‌ای که با حضور نوری مدیر کل مالیاتی استان تهران، کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ، حسنی خو مشاور وزیر و تعدادی از کارشناسان مالی برگزار و مقرر شد با اقداماتی که فدراسیون‌فوتبال، سازمان امور مالیاتی و وزارت‌ورزش خواهند داشت ظرف چند روز آینده مشکل مالیاتی کی‌روش حل شود.

هاشمی افزود: برای سال‌های 90، 91، 92 کی‌روش مشکل مالیاتی ندارد و تنها برای سال 93 باید فدراسیون فوتبال، موارد مدنظر سازمان امور مالیاتی را تامین کند .

 معاون وزیر ورزش با اشاره به اهمیت حوزه مالیات برای تامین درآمدهای کشور گفت: در این جلسه بحث مالیات و ضرورت پرداختن به آن در حوزه‌ورزش و فدراسیون‌ها و چگونگی همکاری‌های مشترک بین وزارتخانه‌های ورزش و اقتصاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از تهیه بخشنامه‌ای برای روشن شدن نحوه پرداخت مالیات در ورزش خبر داد و افزود: به زودی بخشنامه ای برای کلیه استان‌ها، فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد که کلیه طرف های قرار داد می‌بایست مالیات خود را خودشان پرداخت کنند و طرف حساب مالیاتی، خود طرف قراردادها هستند اعم از قرار دادهای داخلی و خارجی .