به گزارش پارس به نقل از ورزش سه  نفت، تراکتور یا سپاهان، قهرمان را از بین خود معین می‌کنند، بهترین‌های این هفته لیگ را با هم مرور می‌کنیم:

بهترین تیم:سپاهان

در اهواز برابر تیمی که برای بقا میجنگد، کسب برد 3-1 نتیجه ای عالی بود. این سومین باخت خانگی امسال خوزستانی ها بود. تراکتورسازی در 4 هفته اخیر برابر تیم های سپاهان ،پرسپولیس ،راه آهن و استقلال خوزستان برنده شده و 12 امتیاز فوق العاده کسب کرده است. عملکرد نفت و استقلال با کسب 2 برد خارج از خانه برابر پدیده و صبا هم خوب بود.

بهترین مربی:حسین فرکی(سپاهان)

تداوم روی مسیر برد، کار ساده ای نیست. حالا حسین فرکی با 4 برد تیمش روی مسیر قهرمانی افتاده است، او پارسال با تیمی دیگر قهرمان لیگ شده بود و حالا با برد در بازی خارج از خانه برابر استقلال خوزستان مدعی کسب دومین قهرمانی در لیگ آن هم با 2 تیم شهرستانی شده است.

بهترین بازیکن هفته:ایمان مبعلی(نفت تهران)

این هفته 5 بازیکن خوب و تاثیر گذار داشتیم که عملکردشان برتری قابل توجهی نسبت به هم نداشت، با این حال از بین مجتبی شیری(راه آهن تهران)، سانتوز( ذوب آهن)، لوسیانو پریرا(سپاهان)، دانیال اسماعیلی فر(ذوب آهن) و ایمان مبعلی(نفت تهران)، مبعلی را به خاطر تداوم در ماندن در اوج بهترین مرد هفته بر می‌گزینیم.

پدیده هفته:محسن کریمی(استقلال)

20 سال و 7 ماه سن دارد و قراردادش با استقلال یک میلیون تومان برای یک سال است. قلعه نویی با میدان دادن به این جوان مهمترین کار امسالش را در لیگ کرد.