به گزارش پارس، روزنامه خبر ورزشی نوشت: علی دایی که چندی پیش برای بازدید از امکانات باشگاه استوک‌سیتی به کشور انگلیس سفر کرده بود، در آخرین روز حضورش در این کشور گفت‌وگویی با یکی از شبکه‌های اجتماعی انگلیس انجام داد که مهمترین حرف‌هایش را می‌خوانید.

 دو بازي آخر تيم‌ملي برابر شيلي و سوئد را نتوانستم ببينم و از نظر فني نمي‌توانم در مورد آن حرفي بزنم ولي برد مقابل شيلي يكي از بهترين نتايج كسب شده ما بود و بچه‌ها كار بزرگي انجام دادند. آنها در اين مدت تحت فشار بودند و نتايج قابل قبولي در اين دو بازي گرفتند.

نظر شخصي من ماندن كروش و كمك كردن به تيم‌ملي ماست. او بعد از اين همه مدت شناخت خوبي از فوتبال ما پيدا كرده و اصلاً متوجه نمي‌شوم وقتي يك مربي قرارداد دارد اين جلسات براي‌ چيست؟! بايد هر دو طرف به قرارداد احترام بگذارند تا تيم‌ملي ضرر نكند. (اين مصاحبه قبل از قطعي شدن ماندن كروش انجام شده بود)

البته فكر مي‌كنم در قضيه كروش مشكل اصلي اين است كه فدراسيون فوتبال استقلال كافي ندارد. وقتي بچه‌ها كروش را دوست دارند و از همه مهم‌تر مردم هم او را مي‌خواهند بايد فدراسيون كروش را نگه دارد.

بايد سرمايه‌گذاري بهتري روي فوتبال‌مان كنيم تا با حضور دوباره بازيكنان ما در اروپا و نتايج خوب تيم‌ملي در ميادين بين‌المللي بتوانيم چهره خوبي از ايران به جوامع بين‌المللي نشان دهيم.

آمدن برانكو به سود پرسپوليس است ولي مشكل اين تيم مديريتي است و بايد حل شود. تمام مشكلات از انتخاب غلط وزارت ورزش در هيأت مديره‌اي بود كه به اين باشگاه آورد. زمان خود من برخي‌ها اصلاً براي اين به هيأت‌مديره آمدند كه مخالفم بودند!

روي جوان‌ها سرمايه‌گذاري كردم كه الان فيكس شدند و تازه راهمان داشت سبك مي‌شد و مطمئن بودم جواني كه از ليگ يك آمده ۱۰ هفته زمان مي‌خواهد ولي از آن بالا فشار آوردند تا هرطور شده در اين سه بازي آسان دايي نبايد باشد.

ايمان داشتم اگر مي‌ماندم الان رده پرسپوليس بهتر بود ولي نگذاشتند.

ليگ ۵۲ روز تعطيل بود و آقايان ۹ بازيكن جديد هم آوردند و اعلام كردند قهرمان مي‌شويم ولي پرسپوليس الان از ۱۱ بازي ۷ امتياز گرفته و تيم من از ۷ بازي ۸ امتياز گرفته بود.

فايل صوتي دارم كه از خود آقايان هيأت‌مديره هم گرفتم كه عين همين جمله را يكي از آقايان گفته بود: «اِ... ما پول بدهيم خلعتبري را نگه داريم، علي دايي موفق شود!»