به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت: نصرالله سجادی به من گفت باید از شورای شهر استعفا دهم و با نامه استعفا به مجمع بروم اما من نمی‌توانستم به اعتماد و رای مردم تهران پشت کنم.

حسین رضازاده، در خصوص انصراف از حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: شورای حل اختلاف و کمیسیون اصل نود به وزیر ورزش نامه زده بودند که منعی در خصوص حضور من در انتخابات نیست اما در نهایت مانع از حضور من شدند.

وی افزود: من با نصرالله سجادی در جلسه‌ای حضور پیدا کردم و او به من گفت باید از شورای شهر استعفا دهم و با نامه استعفا به مجمع بروم اما من نمی‌توانستم به اعتماد و رای مردم تهران پشت کنم.

رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان عنوان کرد: جالب است که هاشمی برای حضور در فدراسیون تیراندازی مجوز داده شده اما وزارت جلوی مرا گرفت. به اعتقاد من ساعی و دنیامالی اگر در آن زمان پیگیر حق‌شان بودند این اتفاق رخ نمی‌داد.

رضازاده در پاسخ به این سؤال که آیا فردا در مجمع حضور پیدا نخواهد کرد، گفت: بروم به مجمع چه‌کار؟ درست نیست که به من بگویند چرا آمدی و استعفایت کجاست؟ من برنامه 5 ساله داشتم و فدراسیون ما تنها فدراسیونی بود که در المپیک 2012 بالاتر از چین و روسیه پرمدعا 4 مدال گرفت و موفق بود. ما برای المپیک ریو 2016 نیز برنامه خوبی داشتیم اما نگذاشتند که کارمان را انجام دهیم.

وی در خصوص اینکه کدام کاندیدا برای ریاست بهتر است، عنوان کرد: کوروش باقری هم قهرمان بوده و هم دکتری تربیت بدنی دارد او به من لطف داشت و قصد داشت به نفع من در روز آخر کنار برود اما اکنون شانس دارد. به هر شکل هر فردی رئیس شود من از او حمایت خواهم کرد.

قهرمان سابق جهان و المپیک ادامه داد: امیدوارم وزنه‌برداری با چالش مواجه نشود. کاش از ابتدا که قرار بود به شورا بیاییم اعلام کرده بودند که شرایط این‌گونه است تا امروز به مشکل بر نخوریم.