به گزارش پارس، اسلوبودان کواچ درباره قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای همه تیم‌هایی که در گروه‌مان قرار دارند احترام قائلیم اما چین تایپه و قزاقستان مهمترین رقیبان هستند. مسابقات در تهران برگزار می‌شود و همه تلاش می‌کنیم تا والیبال خوبی را ارائه کنیم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید در مرحله پایانی مهمترین رقیبان ما چه کسانی هستند اظهار داشت: استرالیا، کره، ژاپن و چین تیم‌های قدرتمندی هستند، البته مسابقات قهرمانی آسیا از بازی‌های آسیایی مهم‌تر است چرا که در قهرمانی آسیا استرالیا هم حضور دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره اردوی فنلاند و چک، عنوان کرد: ما در تلاش بودیم با خیلی از تیم‌ها دیدار دوستانه داشته باشیم؛ صربستان و بلغارستان در این مقطع تمایلی برای دیدار دوستانه با ما نداشتند، ایتالیا هم سرمربی نداشت به همین دلیل به فنلاند و چک رسیدیم.

کواچ ادامه داد: در این اردوها ما بازیکنان جدیدی هم خواهیم داشت. ممکن است در اردوی فنلاند و چک با تیم‌های دیگر مانند اسلوونی و اسلواکی و شاید صربستان دیدارهایی را داشته باشیم.

وی که درخصوص حضور در تمرینات تیم ملی والیبال بانوان گفت: آنها مسابقات راحتی پیش رو ندارند. تفاوت زیادی بین والیبال مردان و بانوان وجود دارد. در صربستان ٧٠ درصد دختران از کودکی والیبال تمرین می‌کنند و ما هر سال بازیکنان جدید و جوانی را در تیم ملی آنها می‌بینیم. آنها در این ٦،٧ سال اخیر نتایج خوبی داشته‌اند.