به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مناف هاشمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکل مالیاتی کی‌روش و کمک به فدراسیون فوتبال با سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد وارد گفت‌وگو شدیم و به آنها تضمین دادیم.
 
وی افرود: تلاش می‌کنیم با پرداخت بخشی از مالیات کی‌روش، مشکلات موجود را بر طرف کنیم و در این مورد با مقامات ارشد سازمان مالیاتی صحبت کرده‌ایم و حاضریم تضمین‌های لازم را برای پرداخت بخشی از مالیات سرمربی تیم ملی فوتبال را بر عهده بگیریم.
 
معاون وزیر درباره پرداخت به فدراسیون‌های ورزشی گفت: تا پایان سال مالی 93 که سی و یکم فروردین بود، 93 درصد مطالبات فدراسیون‌های ورزشی را پرداخت کردیم.
 
هاشمی درمورد حق پخش تلویزیونی و معطل ماندن تفاهم نامه سال گذشته با صدا و سیما تصریح کرد: فعلاً این بحث راکد است. با این حال پیگیر بودیم ولی از طرف صدا و سیما خبری نیست و امیدوارم تلویزیون به تفاهم نامه سال 93 عمل کند و حقوق ورزش پرداخت شود.
 
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام جذب یکصد نفر از واجدین شرایط با مدرک کارشناسی ارشد برای این وزارتخانه در سال 94 افزود: آزمون استخدامی برای واجدین شرایط آبان ماه امسال برگزار می‌شود و در تلاش هستیم علاوه بر این سهمیه، برای یکصد نفر از کسانی که دارای مدرک کارشناسی هستند نیز اقدام کنیم.