به گزارش پارس به نقل از مشرق، فینال مسابقات اوپن لوکزامبورگ امروز برگزار شد.

نوشاد عالمیان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها که در راه رسیدن به فینال حریفانی از فرانسه، سوئیس، برزیل، یونان و ژاپن به دیدار فینال رسیده بود در دیدار پایانی مقابل تونین ریزاکی از ژاپن به میدان رفت که نیما عالمیان را در مرحله یک‌چهارم پایانی شکست داده بود.

نوشاد با برتری 4 بر 2 مقابل این حریف ژاپنی در دیدار پایانی برای دومین بار قهرمان مسابقات لوکزامبورگ شد. عالمیان پیش از این در سال 2011 نیز توانسته بود عنوان قهرمانی رقابت‌ها را کسب کند.

نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان که پس از قبول شکست برابر ریوزاکی ژاپنی در بازی یک‌چهارم پایانی به گروه بازنده‌ها رفته بود، صبح امروز با پیروزی در برابر بازیکن فنلاندی به کسب سکوی سوم امیدوار شد. 

نیما عالمیان که در ادامه مسیر برای بازگشت به جدول باید حریف سوئدی را شکست می‌داد با قبول شکست برابر آرویدسون سوئدی آخرین شانس خود را برای قرار گرفتن روی سکو از دست داد. عالمیان در ادامه مسابقات برای کسب مقام هفتم مقابل ریوتارا اوگاتا از ژاپن به میدان رفت که با شکست مقابل این حریف ژاپنی به مقام هشتم مسابقات لوکزامبورگ رسید.

افشین نوروزی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات بود که به مقام سیزدهم بسنده کرد و پوریا عمرانی نیز به مقام 53 مشترک رسید.

پیش از این در روز نخست مسابقات نیز تیم الف ایران متشکل از برادران عالمیان توانسته بود عنوان قهرمانی رقابت‌های تیمی را کسب کند. با قهرمانی امروز نوشاد عالمیان سکوهای نخست هشتمین دوره مسابقات اوپن لوکزامبورگ به ملی‌پوشان کشورمان رسید.

کاروان تنیس روی میز کشورمان با افشین نوروزی، برادران عالمیان و پوریا عمرانی در این رقابت‌ها حاضر شد. هدایت این تیم به‌عهده کاظم مستحقی‌راد بود و احسان باقری سرپرستی این تیم را به‌عهده داشت.

ملی‌پوشان تنیس روی میز کشورمان پس از کسب دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های انفرادی و تیمی بامداد روز دوشنبه ساعت 1:30 به کشور بازمی‌گردند.