به گزارش پارس به نقل از مهر، علی کفاشیان در مورد جلسه امروز چهارشنبه اش با کارلوس کی‌روش گفت: با توجه به اینکه قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی انجام شد برنامه‌های مربوط به تیم ملی را بررسی کردیم. ضمن اینکه مسائل مربوط به ادامه کار ایشان را هم بررسی کردیم و نحوه انجام را را مورد مشورت قرار دادیم.

وی افزود: قرار شد پیشنهادهای ایشان و پیشنهادهای ما ارائه شود و هفته آینده در نشست کامل تری به این موضوع رسیدگی کنیم. موضوع دیگر برنامه دو ساله ای است که باید ایشان به ما بدهد و ما هم بررسی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات روز سه شنبه کی روش گفت: من بارها به ایشان گفته ام که نمی توانم معجزه کنم. ایشان از فدراسیون فوتبال و عملکرد ما شناخت دارد. ما در چهار سال گذشته تمام امکانات را برای ایشان فراهم کردیم. برای چهار سال آینده هم شرایط همین است. یک روز ممکن است پول داشته باشیم و یک روز نداشته باشیم. باید با دار و ندار همدیگر بسازیم.

وی افزود: ما به آقای کی روش گفتیم که همه باید برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم. با توجه به قولی که وزارت ورزش داده و حمایتی که صورت خواهد گرفت مشکلات ما نسبت به سال قبل کمتر خواهد بود. ایشان الان سرمربی تیم ملی هست و قطعا کارش را دنبال خواهد کرد. ایشان درخواست هایی دارد که باید برایش فراهم کنیم. شاید هم استدلال ایشان این است که برخی داخل فدراسیون نمی خواهد او موفق شود که اینطور نیست.

علی کفاشیان در مورد اینکه کی روش گفته فدراسیون فوتبال می خواهد افرادی را به کادر فنی تحمیل کند گفت: اصلا اینطور نیست. در قرارداد سرمربی تیم ملی آمده که باید در کادر فنی اش از مربیان ایرانی هم استفاده کند که هنوز این اتفاق رخ نداده و ایشان هم درخواستی نداشته است. کی روش اعتقاد دارد که رقابت برای حضور در جام جهانی سخت تر از قبل هست وباید بیشتر کار کنیم و یک قدم بالاتر از قبل باشیم.

کفاشیان در مورد اینکه کی روش گفته گروگان است گفت: کی روش عصبانی بوده و حرفی را زده است که البته حق هم دارد. ما باید مشکل مالیاتی ایشان را حل می کردیم که خدا را شکر این مشکل حل شده است و کی روش مشکلی در این زمینه ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری بازی تدارکاتی با ازبکستان خبر داد و گفت: کی روش درخواست کرده که تیم ملی با ازبکستان بازی کند که باید شرایط برگزاری این بازیها فراهم شود. قرار شد که ما سرپرستی را برای تیم ملی در نظر بگیریم تا کارها را انجام دهد.