به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدحسین نژادفلاح درباره وضعیت حسین عبدی در تیم فوتبال پرسپولیس و اینکه آیا او در این تیم باقی خواهد ماند یا نه،‌گفت: ما علاقمند بودیم که او در پرسپولیس بماند اما بعد از بازی با النصر دیگر در کنار پرسپولیس نبود به جز فردای بازی با حریف عربستانی که لباس تمرین نپوشید و فقط در اتاق خودش در درفشی‌فر باقی ماند.
 
وی درباره اینکه عبدی گفته بود منتظر تماس مسئولان باشگاه پرسپولیس است تا تکلیفش مشخص شود،‌ اظهار داشت:‌به هر حال او نیاز به برگزاری جلسه نداشت چون دعوت به کار که نشده بود. ما به عبدی گفته بودیم که شما یکی از گزینه‌های ما هستید و حتی برانکو هم با این مسئله مخالفتی نداشت و می‌توانست عبدی به کارش ادامه دهد اما خود او گویا علاقمند بود که سرمربی پرسپولیس باشد و فراموش کرده بود که دستیار بوده هر چند که همه داشته‌های حمید درخشان و دستیاران او در اختیار تیم پرسپولیس بود هر چند که وقتی برانکو به تیم آمد دستیار اول را هم با خود آورد و عبدی می‌توانست دستیار بعدی باشد که خودش تمایلی به این کار نداشت.
 
وی ادامه داد: من از روز اول ابراز علاقه کردم که از درخشان و دستیارانش در عناوین دیگر استفاده کنم.
 
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب دستیار دوم برای برانکو افزود: از ناحیه ما کسی مطرح نشده بلکه در همان ابتدا مهدوی‌کیا، کریمی، هاشمیان و باقری 4 گزینه پیشنهادی ما بودند که روی هر 4 گزینه توافق داشتیم اما چون زمان کم بود نتوانستیم با خود این افراد صحبت کنیم هر چند که مهدوی‌کیا و کریمی برای حضور در کلاس‌های مربیگری عازم خارج از کشور هستند و اگر در ایران بودند حتما از آنها استفاده می‌‌کردیم. همین حالا اگر مهدوی‌کیا مایل باشد به عنوان رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس در خدمت او خواهیم بود. کریمی هم اگر بخواهد می‌تواند به عنوان دستیار برانکو در پرسپولیس کار کند.
 
وی افزود:‌ درباره دستیار دوم هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم اما گزینه‌های دیگری پیشنهاد شده و فعلا کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس حضور دارد و می‌خواستیم حسین عبدی را هم اضافه کنیم اما این اتفاق نیفتاد و تا قبل از بازی با سپاهان حتما مربی دیگر انتخاب خواهد شد.
 
نژادفلاح درباره خریداران پرسپولیس هم تصریح کرد: فعلا فقط یک اسم شنیده‌ام که به صورت جدی خواهان خرید پرسپولیس است که آن هم حسین هدایتی است و دیگر گزینه جدی مطرح نیست البته قبلا گل‌رخسار اعلام آمادگی کرده بود تا پرسپولیس را در اختیار بگیرد اما در روزهای اخیر چیزی از او در رسانه‌ها ندیدم.
 
وی درباره دریافت پول از سازمان لیگ برای پرسپولیس گفت: قبلا جلسه‌ای در این باره داشتیم که 350 میلیون تومان پول در اختیار پرسپولیس قرار گرفت و همیشه با هم در ارتباط هستیم تا کارها انجام شود.
 
نژادفلاح در پایان درباره آخرین وضعیت حمیدرضا سیاسی هم اظهار داشت: این یک سوال حقوقی است و مسئول پاسخگویی به این سوال کسی دیگر است اما من به عنوان قائم‌مقام باشگاه با همه اختیارات یک مدیرعامل کارم را شروع کردم و قائم‌مقام سیاسی نیستم اما اینکه او می‌تواند مدیرعامل پرسپولیس باشد یا نه سوالی است که باید تصمیم‌گیرندگان و مسئولان قوه قضائیه درباره‌اش حرف بزنند.