به گزارش پارس به نقل از فارس، علی کفاشیان که روزی خط تلفنی برنامه 90 آمده بود، اظهار داشت: بعد از مذاکرات پایان سال گذشته کی‌روش اعلام کرد که می‌خواهد از تیم ملی برود اما بعداً اتفاقاتی پیش آمد که در نهایت منجر به مذاکرات مجدد شد که قرار شد این مذاکرات در حضور نماینده وزیر ورزش برگزار شود که در پایان این جلسه کی‌روش قبول کرد که در تیم ملی بماند و کار کند اما حمایت‌های مادی و معنوی نیز از تیم ملی انجام شود هرچند که کی‌روش این حمایت‌ها را برای خودش نمی‌خواست.


وی افزود: کی‌روش احساس می‌کرد مورد حمایت بخشی از بدنه ورزش نیست اما وقتی نماینده وزارت ورزش حمایت‌هایش را از او اعلام کرد نظر کی‌روش نیز برگشت و قرار شد مجدداً سکان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

کفاشیان گفت: حسنی‌خو در این جلسه اطمینان داد تا حمایت‌های مادی و معنوی و به خصوص حمایت‌های معنوی از تیم ملی انجام می‌شود چون بالاخره مشکلات مادی حل شده و مشکل‌ساز نیست با این حال حمایت‌های مردمی از تیم ملی نیاز است و فکر می‌کنم او دیگر 85 تا 90 درصد در تیم ملی ماندگار است.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: از ارگان‌ها و نهادها نیز می‌خواهم که به فدراسیون کمک کنند و کی‌روش را آزار ندهند.

وی در پایان گفت: امروز تیم ملی به اندازه‌ای خوب شده است که تمام تیم‌های رده اول آسیا از جمله ژاپن می‌خواهند با ما بازی کنند که این نشان‌دهنده موقعیت ایران در قاره آسیا است.